  • 1. Data: 2009-05-10 20:26:04
    Temat: Eurobank - pierwsze logowanie
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Hej,

    Kurier był u mnie w środę. Czy mam się zalogować używając hasła
    tymczasowego, czy mam czekać na token GSM i dopiero wtedy podjąć próbę
    logowania? Zastanawiam się, czy token nie jest wysyłany dopiero po
    pierwszym zalogowaniu się... Ile wy na niego czekaliście?

    Jacek

  • 2. Data: 2009-05-10 21:35:05
    Temat: Re: Eurobank - pierwsze logowanie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:gu7d8u$nqo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > logowania? Zastanawiam się, czy token nie jest wysyłany dopiero po
    > pierwszym zalogowaniu się... Ile wy na niego czekaliście?

    Przy podpisywaniu umowy w placowce wysylaja od razu link do tokena na
    komorke. Jezeli masz wersje dostepu z tokenem to musisz go miec do
    zalogowania.