  • 1. Data: 2003-04-22 19:36:31
    Temat: EurokonktoWWW PekaoSA
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    Coz mozna o tym powiedziec koncie w tym banku. Na pewno nikt tutaj z Was
    nie wypowie sie pozytywnie ja rowniez. Dzis jednak zaobserwowalem nastepne
    widoczne odznaki ze klienci tego pseudo internetowego konta sa intruzami.
    * Wplacame dzis w zwyklym Banku PekaoSA pieniadze ktore powinny byc juz
    widoczne od razu a do dyspozycji ok 21:00. Nic tego prawdopodbnie okres
    oczekiwania zwiekszyl sie o jeden dzien i niestety nie moge wykonac
    zlecenia przelewu. Jest to naprawde swinstwo, zwlaszcza ze bank
    nie informuje nic o tym.
    Ja juz pomijam w oogle jakos obslugi oraz oprocentowania ktore jestes jak
    w normalnym marmurku (w maju 0,25%)

  • 2. Data: 2003-04-23 07:59:38
    Temat: Re: EurokonktoWWW PekaoSA
    Od: k...@...pl

> [...]
    > oczekiwania zwiekszyl sie o jeden dzien i niestety nie moge wykonac
    > zlecenia przelewu. Jest to naprawde swinstwo, zwlaszcza ze bank

    Nawet gdyby były na saldzie tego samego dnia, to i tak skorzystać z nich
    mógłbyś dopiero następnego dnia... (dalej chyba tak jest na Eurokonto WWW)

    Co gorsza nie tylko przyjmują z opóźnieniem, ale często wykonywali przelew
    następnego dnia, pomimo że był zlecony na długo przed ostatnią sesją eliksiru.

    > Ja juz pomijam w oogle jakos obslugi oraz oprocentowania ktore jestes jak
    > w normalnym marmurku (w maju 0,25%)

    Ja nie pomijam, dlatego się wypisałem...

  • 3. Data: 2003-04-23 14:03:05
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    "Maciej" wrote:
> [...]
    > widoczne od razu a do dyspozycji ok 21:00. Nic tego prawdopodbnie okres
    > oczekiwania zwiekszyl sie o jeden dzien i niestety nie moge wykonac

    Ja obserwuję, ze przelewy nawet z jednego eurokonta na drugie dochodzą czasem po 2
    dniach
    :(

    Wysłałem zapytanie do banku dlaczego tak długo to trwa, dostałem odpowiedź.

    Ale oczywiście nie na temat.

    Księgowanie z konta na konto musi tyle trwać :(

    Ale jakoś kiedyś działało sprawniej, to dlaczego teraz nie może?

    I nikt tego nie potrafi wyjaśnić.

    > Ja juz pomijam w oogle jakos obslugi oraz oprocentowania ktore jestes jak
    > w normalnym marmurku (w maju 0,25%)

    To pozostawię bez komentarza :(
    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) mail:BliSki.pl (at) wp.pl - smierc spamowi

  • 4. Data: 2003-04-23 17:17:58
    Od: Marek Ciesielski <m...@k...chip.pl>

    On Wed, 23 Apr 2003 16:03:05 +0200, "BliSki." <b...@w...pl>
    wrote:

    [...]

> [...]
    >
    >Księgowanie z konta na konto musi tyle trwać :(
    >
    >Ale jakoś kiedyś działało sprawniej, to dlaczego teraz nie może?

    A co Ci mają wyjaśniać? że pracownicy się w overnight'y bawią... ;-)

    pozdrawiam,
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|