  • 1. Data: 2002-07-04 11:26:17
    Temat: Eurokonto www, a debet...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Ma ktos doswiadczenia w uzyskaniu w/w. Jakie wymogi nalezy spaelniac, jak
    bardzo "elastyczny" jest bank...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-07-04 12:29:54
    Temat: Re: Eurokonto www, a debet...
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ma ktos doswiadczenia w uzyskaniu w/w. Jakie wymogi nalezy spaelniac, jak
    > bardzo "elastyczny" jest bank...

    Co masz na myśli mówiąc debet. Jeśli chodzi Ci o pożyczkę w Eurokoncie, to
    po udokumentowanych wpływach na konto z tytułu umowy o pracę i regularnych
    wpływach przez 3 (albo 6 - nie pamiętam) miesiącach możesz złożyć wniosek,
    przyznają do 4 miesięcznych wpływów. Ja nie miałem kłopotów. Zresztą
    dostałem dużo więcej niż chciałem, teraz za licho nie mogę tego spłacić
    zawsze jest coś ważniejszego do kupienia niż spłata debetu.

    kk

  • 3. Data: 2002-07-04 12:45:25
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostałem dużo więcej niż chciałem, teraz za licho nie mogę tego spłacić
    > zawsze jest coś ważniejszego do kupienia niż spłata debetu.

    Interesuje mnie, czy ich interesuja ;-) tylko wplywy z tytulu wynagrodzenia
    czy inne tez (przy udzielaniu debetyu) i jak pod tym wzgledem sa
    "elastyczni"...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2002-07-04 12:53:16
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

> [...]
    wynagrodzenia
    > czy inne tez (przy udzielaniu debetyu) i jak pod tym wzgledem sa

    Każdy wniosek jest indywidualny.
    W moim przypadku elastyczność była razy 12. Na pewno wzięli pod uwagę umowy
    zlecenia, plus stabilność zarobków.
    kk

  • 5. Data: 2002-07-04 12:57:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ma ktos doswiadczenia w uzyskaniu w/w. Jakie wymogi nalezy spaelniac, jak
    > bardzo "elastyczny" jest bank...

    To chyba zle slowo :-))) patrz oprocentowanie 19,75 % !!!! - razem z citkiem
    maja najwyzsze %%.