  • 1. Data: 2003-03-30 11:25:56
    Temat: Euronet a Inteligo
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    Moje pytanie dotyczy doladowac kart przedplaconych prepaid (PlusGSM) w
    sieci bankomatow Euronet za pomoca karta VE Inteligo.

    1. Czy karta Inteligo przymuje bez problemu owa tranzkacje (doladowywanie)
    2. Czy placi sie jakas prowizje dodatkowa przy tej usludze? Przy zwyklej
    wyplacie pieniazkow wynosi to chyba 4,5 zl.
    3. Jakie sa doswiadczenia Wasze z ta usluga?

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 2. Data: 2003-03-30 11:36:05
    Temat: Odp: Euronet a Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Maciej <m...@N...poczta.fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:s...@a...home.
    ostrow.pl...

    > 1. Czy karta Inteligo przymuje bez problemu owa tranzkacje (doladowywanie)

    Raczej tak...

    > 2. Czy placi sie jakas prowizje dodatkowa przy tej usludze? Przy zwyklej
    > wyplacie pieniazkow wynosi to chyba 4,5 zl.

    Będzie to transakcja bezgotówkowa, czyli 0% prowizji...

    > 3. Jakie sa doswiadczenia Wasze z ta usluga?

    Niczego sobie ;-)

  • 3. Data: 2003-03-30 11:45:23
    Temat: Re: Odp: Euronet a Inteligo
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b66kro$4pt$1@atlantis.news.tpi.pl>, corner wrote:

    > Użytkownik Maciej <m...@N...poczta.fm> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych
    > napisał:s...@a...home.
    ostrow.pl...

    Ehhh raczej czy na pewno tak?!@

    > Niczego sobie ;-)

    Niczego sobie? Nie no niech ktos naprawde wypowie sie kto z niej korzysta
    na codzien bo i ja podejrzewam ze "raczej" ta usluga dziala ale chialbym
    sie na 100% upewnic co i jak ...

  • 4. Data: 2003-03-30 14:52:42
    Temat: Odp: Odp: Euronet a Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Maciej <m...@N...poczta.fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Ehhh raczej czy na pewno tak?!@

    Idziesz do bankomatu i kupujesz. Jeśli nie zadziała, to wyświetli ci się
    "NIE ZADZIAŁAŁO"...

    > Niczego sobie? Nie no niech ktos naprawde wypowie sie kto z niej korzysta
    > na codzien bo i ja podejrzewam ze "raczej" ta usluga dziala ale chialbym
    > sie na 100% upewnic co i jak ...

    j.w.

  • 5. Data: 2003-03-30 15:18:36
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    Maciej wrote:

> [...]
    > na codzien bo i ja podejrzewam ze "raczej" ta usluga dziala ale chialbym

    Jak wypłacasz pieniądze z bankomatu to też przecież nie jesteś na 100%
    pewny, że maszyna zadziała. Co byś chciał, żeby Ci napisać?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-03-31 09:00:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej"
    > Niczego sobie? Nie no niech ktos naprawde wypowie sie kto z niej korzysta
    > na codzien bo i ja podejrzewam ze "raczej" ta usluga dziala ale chialbym
    > sie na 100% upewnic co i jak ...

    doladowywalem w Euronecie POPa - bezgotowkowo an 100%
    mysle ze z Simplus tez :-))
    *** blad ***