  • 1. Data: 2011-04-25 12:00:42
    Temat: Euronet - ulotki
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    Dobry.

    Czy to prawda, że bankomaty Euronetu wydają ulotkę,
    jako 'dodatkowy' banknot? Jakieś jaja...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2011-04-25 12:08:30
    Temat: Re: Euronet - ulotki
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    On 25 Kwi, 14:00, DooMiniK <f...@m...com> wrote:
    > Dobry.
    >
    > Czy to prawda, że bankomaty Euronetu wydają ulotkę,
    > jako 'dodatkowy' banknot? Jakieś jaja...

> [...]

    Prawda.. Zamarłem kiedy z bankomatu wyskoczyła uloka Play. Oczywiście
    kwota pieniedzy się zgadzała ale ciśnienie mi skoczyło...

  • 3. Data: 2011-04-25 15:00:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    DooMiniK <f...@m...com> wrote:
    > Czy to prawda, że bankomaty Euronetu wydają ulotkę,
    > jako 'dodatkowy' banknot? Jakieś jaja...

    W sobote w euronecie dostałem, leżała na górnym banknocie, play.

    a.

  • 4. Data: 2011-04-26 19:33:36
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Wemif napisał(a):

    > W sobote w euronecie dostałem, leżała na górnym banknocie, play.
    >
    > a.

    cóż. ktoś już kiedyś proponował, aby wtykać te ulotki w szczelinę na
    kartę. może to nieładnie, ale na chamstwo czasem trzeba odpowiedzieć
    chamstwem.

    PG

  • 5. Data: 2011-04-26 20:20:34
    Od: reik <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-26 21:33, Piotr Gralak pisze:

    > cóż. ktoś już kiedyś proponował, aby wtykać te ulotki w szczelinę na
    > kartę. może to nieładnie, ale na chamstwo czasem trzeba odpowiedzieć
    > chamstwem.

    Ale wtedy utrudnisz życie innym klientom a nie bankowi..

    r.