  • 11. Data: 2005-03-29 03:05:15
    Temat: Re: Problem z bankiem - zniknely pieniadze z konta
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    auto wrote:

    > Citi ma 100 razy wiecej zaostrzone przepisy w USA niz w Polsce.
    > Poczynajac od lichwy, ktorej gorna granica w USA jest 21,5%. Umowy na
    > wiekszy procent sa niewazne z mocy prawa. Ot, tak dla przykladu...

    Jeden rządowy bank już mieliśmy. Przez 40 lat nazywał sie PKO BP.
    Po za tym jak już porównujesz liczby, to porównuj je z głową.
    21.5 % w stanach, przy ich inflacji i gospodarce i pieniądzu ma się
    nijak do 21.5 % w Polsce. To są dwie różne liczby.

  • 12. Data: 2005-03-29 03:20:18
    Od: auto <s...@s...com>

    witek wrote:

> [...]
    > 21.5 % w stanach, przy ich inflacji i gospodarce i pieniądzu ma się
    > nijak do 21.5 % w Polsce. To są dwie różne liczby.

    ROTFL

    Gluptasku, te 21,5% jest bez wzgeldu na to czy jest inflacja czy
    deflacja. I oczywiscie nie wiesz kto te inflacje i deflacje powoduje? I
    po co.

  • 13. Data: 2005-03-29 03:31:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    auto wrote:

    > Gluptasku, te 21,5% jest bez wzgeldu na to czy jest inflacja czy
    > deflacja. I oczywiscie nie wiesz kto te inflacje i deflacje powoduje? I
    > po co.

    Jasne, to idź w stanach i powiedz, że dajesz kredyt na 10% to cię
    wyśmieją i powiedzą, że jak obniżysz do 1 to pogadamy.
    I zaproponuj to samo w Polsce, to ci sie kolejka pod drzwiami ustawi.

  • 14. Data: 2005-03-29 03:42:35
    Od: auto <s...@s...com>

    witek wrote:

    > Jasne, to idź w stanach i powiedz, że dajesz kredyt na 10% to cię
    > wyśmieją i powiedzą, że jak obniżysz do 1 to pogadamy.
    > I zaproponuj to samo w Polsce, to ci sie kolejka pod drzwiami ustawi.

    A czy przypadkiem nie jest to ten sam, powiedzmy, GE dokonujacy oszustw
    w Polsce, ktorych nie mozna dokonac w USA? Kto ustala wartosc zlotowki
    wzgledem dolara? Krasnoludki ze Switokrzyskiej?

  • 15. Data: 2005-03-29 03:47:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    auto wrote:

    > A czy przypadkiem nie jest to ten sam, powiedzmy, GE dokonujacy oszustw
    > w Polsce, ktorych nie mozna dokonac w USA? Kto ustala wartosc zlotowki
    > wzgledem dolara? Krasnoludki ze Switokrzyskiej?

    A co ma piernik do wiatraka, a szczególnie kurs dolara do złotówki.

  • 16. Data: 2005-03-29 03:53:42
    Od: auto <s...@s...com>

    witek wrote:

    > A co ma piernik do wiatraka, a szczególnie kurs dolara do złotówki.

    Ma to, gluptasku, ze inflacje i deflacje kontroluja PRYWATNE banki, np.
    Fedeal Reserve. Zaden "federal" nie jest, bo jest to zwiazek prywatnych
    bankow. Amerykanskie dolary wydaje zwiazek PRYWATNYCH bankow, w dodatku
    wylaczny spod kontroli General Accounting Office (w Polsce NIK).
    Prywatne banki, a nie rzad, i nie papyt z podaza, decyduja o inflacji
    deflacji.

    Mimo to w USA jest zawor bezpieczenstwa polegajacy na gornej granicy
    lichwy. W Lechistanie wystarczy opalcic odpowiednich "ekonomistow" z
    SGPiSu i pomoc im stowrzyc "Plan".

  • 17. Data: 2005-03-29 03:57:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    auto wrote:

    > Mimo to w USA jest zawor bezpieczenstwa polegajacy na gornej granicy
    > lichwy.
    No i dobrze.
    Tylko, że 21.5 % w Polsce nie jest poziomem lichwy z racji stanu
    polskiej gospodarki.
    I taka wlasnie jest roznica.

  • 18. Data: 2005-03-29 04:42:23
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <d2agle$mnl$1@inews.gazeta.pl>, witek7205
    @gazeta.pl.spam.invalid says...

    Haaa..... no to chyba jednak nie wiesz jakie odsetki sie placi. Moja
    znajoma z powodu chronicznego braku gotowki korzysta z "direct deposit
    advance" w jednym z wiekszych bankow w Stanach .... wiesz jakie jest APR
    WYRAZNIE zanaczone na wyciagu? 120% (tak tak ... stwo dwadziesci
    procent) i wszystko legalnie /az mi szcena opadla jak sie o tym
    dowiedzialem/

    AP

  • 19. Data: 2005-03-29 04:46:13
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <aj42e.23440$Ue6.14637@trndny04>, s...@s...com says...

> [...]
    >
    > Mimo to w USA jest zawor bezpieczenstwa polegajacy na gornej granicy
    > lichwy. W Lechistanie wystarczy opalcic odpowiednich "ekonomistow" z

    The seven members of the Board of Governors of the Federal Reserve
    System are nominated by the President and confirmed by the Senate.

    I zobacz moj post na temat zupelnie leglanych 120% APR w Stanach

    Chyba jednak nie na tym swiecie zyjesz

    AP

  • 20. Data: 2005-03-29 04:47:53
    Temat: FED - zwiazek prywatnych bankow BUHAHAH