  • 1. Data: 2014-06-08 11:11:11
    Temat: FM Bank => BIZ Bank
    Od: luc <b...@g...de>

    Takie coś przyszło:

    ====================
    Szanowni Państwo,

    w związku z założeniem przez Państwa lokaty w oddziale FM Banku, będącego nazwą
    handlową FM Banku PBP S.A., chcielibyśmy przekazać informacje związane z
    wprowadzeniem nowej nazwy handlowej.

    W dniu 9 czerwca 2014 roku nazwa handlowa FM Bank zostanie zastąpiona przez nazwę
    handlową BIZ Bank. W związku z wprowadzeniem nowej nazwy handlowej, zmienią się
    nazwy, jakimi są opatrzone oddziały banku z FM Bank na BIZ Bank. Lokalizacja oraz
    godziny otwarcia oddziałów Banku nie ulegają zmianie.

    Informujemy, że zmiana nazwy handlowej nie wpłynie na zasady świadczenia usług w
    zakresie posiadanych obecnie przez Państwa lokat w FM Banku PBP S.A., w tym składania
    dyspozycji do posiadanych obecnie lokat. Zawarte dotychczas przez Państwa umowy z FM
    Bankiem PBP S.A. pozostają ważne i nie wymagają podpisywania aneksów. Stroną umów
    lokat pozostaje FM Bank PBP S.A.
    W związku z wprowadzeniem nowej nazwy handlowej BIZ Bank, zmianie uległy nazwy
    regulaminów i tabel oprocentowania środków odnoszących się do założonych przez
    Państwa lokat.

    [ciach]

    ====================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2014-06-08 11:31:24
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Szkoda, że strona z lokatami wywala błąd 404. Mowa o smartlokaty.pl

  • 3. Data: 2014-06-08 22:27:02
    Temat: Re: FM Bank => BIZ Bank
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Konfabulator napisał(a) w wiadomości:
    <5...@g...c
    om>...
    >Szkoda, że strona z lokatami wywala błąd 404. Mowa o smartlokaty.pl

    Działa. Poza tym oferta jest też tu (+zakładki do innych lokat)
    http://www.fmbank.pl/fm_lokata_spinajaca_podstawowe_
    informacje,119.html

    Ciekawe, czy to skutek uboczny tego: http://tnij.org/knf_fmbank

    Arek

  • 4. Data: 2014-06-08 23:39:16
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Arek napisał(a) w wiadomości: ...
    >Konfabulator napisał(a) w wiadomości:
    ><5c2430a2-2c39-4935-9cb4-fbc10abe4bf4@googlegroups.
    com>...

    >Działa. Poza tym oferta jest też tu (+zakładki do innych lokat)
    >http://www.fmbank.pl/fm_lokata_spinajaca_podstawowe
    _informacje,119.html

    Nie doczytałem - smart średniookresowe są wyższe.
    A w ogóle się tego porobiło... Zazdroszczą klonom?
    www.bizbank.pl www.fmbankpbp.pl www.smartlokaty.pl

    Arek