  • 1. Data: 2010-06-07 15:16:08
    Temat: FM Bank - ciekawostka z lokatą
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Wróciły na konto w innym banku dwie lokaty (trzymiesięczne, z marca, z
    dziennym opromilowaniem).
    Niby nic dziwnego, możliwe nawet, że tak zaznaczyłem przy ich
    zakładaniu. Dziwne jest za to, że na potwierdzeniu, które FM Bank mi
    wysłał po założeniu lokaty (i nawet bezpiecznym podpisem opatrzył)
    widać, że owe lokaty są odnawialne, a konsultant w Bardzo Ważnym
    Systemie widzi, że były nieodnawialne.
    Ot, taka drobna niezgodność :-)

    Reklamacja oczywiście w toku.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2010-06-07 16:22:08
    Temat: Re: FM Bank - ciekawostka z lokatą
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    > Wróciły na konto w innym banku dwie lokaty (trzymiesięczne, z marca, z
    [cut]
    > Ot, taka drobna niezgodność :-)
    >
    > Reklamacja oczywiście w toku.

    Poczytaj archiwum, bylo :)
    Nawet na zadanie wysylali papierowe potwierdzenie z prawidlowymi
    inforemacjami.

  • 3. Data: 2010-06-08 06:46:45
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 7 Cze, 17:16, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > wysłał po założeniu lokaty (i nawet bezpiecznym podpisem opatrzył)
    > widać, że owe lokaty są odnawialne, a konsultant w Bardzo Ważnym

    Ja bym się cieszył, że się nie odnowiły, bo przy obecnym
    oprocentowaniu nie jest to taka atrakcja.

  • 4. Data: 2010-06-08 06:55:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...
[...]

    ------
    Chcesz przedłużenia na 4% ? Po co?

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-06-08 08:35:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 8 Cze, 08:55, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > wysłał po założeniu lokaty (i nawet bezpiecznym podpisem opatrzył)
    > widać, że owe lokaty są odnawialne, a konsultant w Bardzo Ważnym

    Reklamacja to żądanie wyjaśnienia rozbieżności między dokumentem a
    "systemem".
    Lokata u nich rzeczywiście straciła sens; zresztą przelewu z innego
    banku nie "wydrą" przecież nawet gdyby tak zechcieli rozpatrzyć
    reklamację.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2010-06-08 09:07:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" hukph8$vf7$...@n...news.atman.pl

    > Chcesz przedłużenia na 4% ? Po co?

    W ramach rekompensaty mogą predłuzyć na 5.72%.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-06-12 18:33:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" 0...@y...goo
    glegroups.com

    : Wróciły na konto w innym banku dwie lokaty (trzymiesięczne, z marca, z
    : dziennym opromilowaniem).

    Moja odnowiła się -- na 4%.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-06-28 14:22:13
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

> [...]
    > wysłał po założeniu lokaty (i nawet bezpiecznym podpisem opatrzył)
    > widać, że owe lokaty są odnawialne, a konsultant w Bardzo Ważnym

    Dziś, jak gdyby nigdy nic, dostałem kolejne dwa potwierdzenia lokat z
    marca (które zdążyły już się skończyć) z informacją, że jednak nie są
    odnawialne - wbrew potwierdzeniu z marca, a zgodnie z moją pierwotną
    dyspozycją.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski