  • 1. Data: 2011-02-28 21:16:50
    Temat: FM Bank i dziwne przetwarzanie danych osobowych
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

    Przy lokatach FM Banku wymagana jest zgoda na przetwarzanie danych przez:

    "Przewidywanymi odbiorcami danych mogą być inne banki, Związek Banków
    Polskich, Biuro Informacji Kredytowej, podmioty na terenie
    Rzeczypospolitej Polskiej powiązane kapitałowo z FM Holdings S.a r.l.
    L-1882 Luxembourg, 5 rue Guillaume Kroll oraz inne podmioty, z którymi
    FM Bank S.A."

    Po jaki grzyb moje dane maja trafiac do BIKu w zwiazku z lokata? I
    troche nie podoba mi sie ten holding z luxembourga. :(

  • 2. Data: 2011-02-28 21:34:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 22:16:50 +0100, gostek <g...@p...pisac.na.grupe>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Po jaki grzyb moje dane maja trafiac do BIKu w zwiazku z lokata? I
    >troche nie podoba mi sie ten holding z luxembourga. :(

    Ten holding jest właścicielem przecież.
    "Abris Capital Partners poprzez spółkę celową FM Holdings 1 S.a` r.l. jest
    większościowym akcjonariuszem FM Banku."

    --
    Sławomir Szyszło