  • 1. Data: 2011-06-17 07:10:19
    Temat: FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE
    Od: "ASz" <1...@W...gazeta.pl>

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20M11 najlepsi okazali sie: 1.sys29 (125pkt), 2gie
    miejsce zajal Loser (109pkt) a trzeci jest ASz (94pkt). Zwyciezcom
    serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii rowniez przekroczyli 100
    pkt..:).

    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej
    serii kontraktow ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich
    zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych
    typowan..:)
    ============
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20M11) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
    group=pl.biznes.wgpw&tid=1295985&MID=%3Citc8et%243pq
    %241%40inews.gazeta.pl%3E

    Open FW20M11 2864

    Punkty

    ASz 6
    Darek 4
    RySZARd 3
    DJ(Dominik 3
    sys29 3
    Loser 2
    Archangell 1
    Misiek 1
    kroovka 1

    KLASYFIKACJA

    sys29 125
    Loser 109
    ASz 94
    =========================
    Archangell 93
    DJ\(Dominik\ 86
    kroovka 84
    Darek 81
    ST- LM 72
    RySZARd 68
    Misiek 55
    tluku 29
    Alkor Trade 27
    Wolf 8

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2011-06-17 08:59:36
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > KLASYFIKACJA
    >
    > sys29 125
    > Loser 109
    > ASz 94
    > =========================
    > Archangell 93

    Ale miałeś fuksa Asz. Rzutem na taśmę strąciłeś mnie z podium.
    Nie daruję Ci tego ;-)

    Arch

  • 3. Data: 2011-06-17 09:25:02
    Od: "ASz" <1...@N...gazeta.pl>

    <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale miałeś fuksa Asz. Rzutem na taśmę strąciłeś mnie z podium.
    > Nie daruję Ci tego ;-)
    >
    > Arch

    ..:).. to wynik chlodnej kalkulacji... no i udalo sie..:). Tylko bingo w
    typowaniu i roznica 4pkt pozwalalo na wyprzedzenie Ciebie..:). Czas dobrac sie
    do skory liderom i powalczyc o wyzszy stopien na podium..:)
    pozdrawiam.. ASz..

  • 4. Data: 2011-06-17 09:37:15
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    ASz wrote:

> [...]
    > typowaniu i roznica 4pkt pozwalalo na wyprzedzenie Ciebie..:). Czas dobrac
    > sie do skory liderom i powalczyc o wyzszy stopien na podium..:)

    Ja myślę, że wynik sys29 jest nieważny i tym samym macie 2 i 3 miejsce.
    sys29 ma przecieki i powiązany jest z grubym, który trzyma bananową.
    Przecież to niemożliwe by wygrywał tyle razy z rzędu i nie był w układzie.
    Nie mówiąc, że sprawiedliwość społeczna nakazuje takie rozwiązanie.

  • 5. Data: 2011-06-17 15:39:12
    Temat: Gratulacje dla Wszystkich w tym szczególne dla pierwszej 3
    Od: "tluku" <t...@g...pl>

    tluku

  • 6. Data: 2011-06-17 16:55:04
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > sys29 ma przecieki i powiązany jest z grubym, który trzyma bananową.
    > Przecież to niemożliwe by wygrywał tyle razy z rzędu i nie był w układzie.

    Bardzo chciałbym należeć do jakiegoś układu. Gdybyś miał coś na oku,
    to pamiętaj o mnie. :-)

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2011-06-17 17:10:26
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    ASz <1...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    Gratulacje dla zwycięzców !

    Dzięki Asz za wzorowe prowadzenie naszej zabawy.
    Ale piękne trafienie zaliczyłeś w ostatniej chwili!! Gdybym walczył
    o podium, to typowałbym dokładnie tak samo (4 punkty od Aniołka) ...
    ale chyba nie wyrobiłbym się z poprawką w tak krótkim czasie.

    Loser - szkoda, że musiałeś na tak długo odpuścić konkurs. Trafiłeś
    niestety na okres, w którym łatwiej było zgadywać, przez co straciłeś
    dużo punktów. Mógłbyś wygrać bez problemów ...

    Powodzenia w następnej edycji!

    pozdr.
    sys29

  • 8. Data: 2011-06-17 19:27:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Bardzo chciałbym należeć do jakiegoś układu. Gdybyś miał coś na oku,
    > to pamiętaj o mnie. :-)

    Przecież my jesteśmy w układzie. Mówimy jednym językiem i mamy z grubsza te
    same cele. Zarobić na dzisiejszy obiad, nie płacić i nie żyć z podatków.

  • 9. Data: 2011-06-17 22:06:36
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Gratulki Sys za ZWYCIESTWO

    Gratulki Asz z wskoczenie w ostatniej chwili na podium -tym razem perfect

    Arch -byles blisko - tez gratulki.

    Wielkie podziekowania Asz za znamkomite prowadzenie konkursu

    Dzieki wszystkim pozostalym uczestnikom.

    Sam ciesze sie, ze osiagnalem 3 -cyfrowke i srebro.

    Koniec maja bywa u mnie trudny- ten byl wyjatkowy - dla typowania b trudny.

    Wrzucilem na niemal 2 tygodnie fiks z poprzedniego i niestety tym razem b
    malo "zalapalem"

    Ale i tak bez watpliwosci Sys jest juz tak uznana firma, ze to nie On typuja
    otwarcie sesji, a "otwieracze" kieruja sie chyba Jego wskazowkami. :-)

    Wszystkim zycze sukcesow w kolejnej edycji

    Miłego week-endu

    Pozdrowko

    Loser