  • 11. Data: 2010-11-21 23:10:01
    Temat: Fatso - posrebrzany magnat? Nie: Srebrny Rycerz raczej
    Od: k...@p...onet.pl

    Drogi Fatso
    polecalem Ci kiedys EkoExport ale malo skutecznie-teraz nadal podtrzymuje ten
    wybor-ok 100% zysku za rok, ale wiecej bedzie nawet na Grupie PSW.

    Jesli wspomnisz te slowa za rok bedzie mi milo-polecam. Tu na forum jestes
    jako jeden z nielicznych niezalezny i wkladasz sporo w promowanie srebra-na
    PSW zysk 2-3 razy wiekszy ale szanuje twoje wybory bo milo przebywac wsrod
    takich przedmiotow. Gdy zarobisz na PSW moze za rok wyslesz mi ladna
    cukiernice...zysk nie mniejszy niz 100%, możesz mnie za rok o to scigac!

    kroovka