  • 1. Data: 2009-09-22 12:15:28
    Temat: Ferrum- kiedy wreszcie przeskoczy 10 zl?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ja osobiscie spierdolilem sprawe- sprzedalem po 4.27zl i uwiazlem w
    Hardexie do Nowego Roku.
    Przegralem. Ale moja Mondrusia, za moja namowa, kupila sobie niezla
    paczke tego papierka.
    Oczywiscie, tez byla zerznieta przez nastepne dwa lata i nawet wyjsc z
    niego nie mogla.
    Ale teraz mowi sie ze Mittal, najbogatszy paki w Londynie i wlasciciel
    Huty Lenina(czy jak tam ona sie dzis nazywa)-
    ma chrapke. Wiec niech kupuje i uwolni moja zone od tej meczarni.
    50 zl za akcje?

    fatso