  • 1. Data: 2010-01-11 12:26:59
    Temat: Finansowy Amway a BIK
    Od: z...@o...pl

    czy wróżycie powodzenie tej inicjatywie?
    http://www.tvn24.pl/0,1637553,0,1,finansowy-amway-sz
    turmuje-polske,wiadomosc.html

    wg mnie, rekomendacja T + istnienie BIK, może utrudnić im działanie.

    Może popełniam jakiś błąd, ale podobnie jak Avon czy Oriflame, agenci
    musieliby wciskać ludziom głupim drogie produkty których nie potrzebują

    O ile w wypadku kosmetyków kwestia głupoty czy braku potrzeb nie jest
    oczywista (a dodatkowo ja jako facet nie jestem zbyt kompetentny w próbie
    określenia czego klient potrzebje a czego nie, zwłaszcza że ma znaczenie
    nie tylko wartość użytkowa taka jak zapach, ale i marka czy nazwa produktu)
    o tyle w finansach sprawa głupoty opłacalności i nieopłacalności jest dużo
    łatwiejsza do określenia.

    Stawiam tezę, że wszyscy głupcy już sie pozadłużali ponad stan, figurują
    od dawna w BIK, a rekomendacja T uniemożliwia sztuczki czarodziejsko
    zwiekszjace zdolność kredytową, w związku z czym:

    mądry nie kupi, bo przekalkuluje
    głupi nie kupi, bo już nie może

    i cały interes.