  • 1. Data: 2004-02-12 19:31:35
    Temat: Forex w mBanku?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    ale o cco chodzi? ;-)
    http://www.cafe.mbank.com.pl/ank/

    RJCz

  • 2. Data: 2004-02-12 19:43:02
    Temat: Re: Forex w mBanku?
    Od: "S" <n...@p...onet.pl>

    > ale o cco chodzi? ;-)
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/ank/

    Pewnie o to samo co w tej sprzed pół(?) roku (biuro maklerskie)
    czyli o nic.
    Podrzucają temat zastępczy dla odwrócenia uwagi
    od płatnych przelewów i 2x mniejszej sieci bezpł. bankomatów
    w stosunku do zapowiedzi i to wszystko.

  • 3. Data: 2004-02-12 19:51:24
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 12 Feb 2004 20:31:35 +0100, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    wrote:

    >ale o cco chodzi? ;-)
    >http://www.cafe.mbank.com.pl/ank/

    Jakby mbank zrobił platformę Forexową to byłbym pod wrażeniem i na
    pewno bym skorzystał (o ile byłaby darmowa tak jak inne platformy ;)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 4. Data: 2004-02-12 20:17:41
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Dentarg wrote:

    > Jakby mbank zrobił platformę Forexową to byłbym pod wrażeniem i na
    > pewno bym skorzystał (o ile byłaby darmowa tak jak inne platformy ;)).

    To byłby całkiem niezły pomysł. Też bym skorzystała.

  • 5. Data: 2004-02-12 20:19:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gmv4$1k3$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > To byłby całkiem niezły pomysł. Też bym skorzystała.

    Chyba ze bys stracila ;)

    NMSP!

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-02-12 20:22:58
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    RobertSA wrote:

    > Chyba ze bys stracila ;)
    >
    > NMSP!

    Chyba że ;-))) Choć na razie "w tym temacie" jestem na sporym plusie :PPP

  • 7. Data: 2004-02-12 21:27:10
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gn91$1k3$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Chyba że ;-))) Choć na razie "w tym temacie" jestem na sporym plusie
    > :PPP

    Wow! Gratulacje. To czemu tak malo sie wypowiadasz na Forum w temacie kursow
    walutowych? Za niski poziom dla Ciebie?

    A ja sie boje w to wejsc.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2004-02-12 22:26:10
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    RobertSA wrote:

    > Wow! Gratulacje. To czemu tak malo sie wypowiadasz na Forum w temacie kursow
    > walutowych? Za niski poziom dla Ciebie?

    Jakoś nie chce mi się "gadać" - od tego kasy nie przybywa ;-)

    > A ja sie boje w to wejsc.

    Ja "weszłam" w to z pieniędzmi, które mogłam stracić, więc może w tym
    tkwi tajemnica? Nie przejmujesz się wtedy zanadto ;-) I nie jestem
    jakimś rekinem, choć jak na moje dyletanctwo nie najgorzej mi idze :-)

  • 9. Data: 2004-02-12 22:36:48
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0gug1$1k3$1...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Jakoś nie chce mi się "gadać" - od tego kasy nie przybywa ;-)

    Od tego nie, ale jak sie skorzysta z czyichs komentarzy, to chce sie dac cos
    w zamian. (Patrz np. Inwestor jak ladnie Jackowi podziekowal ostatnio ;))))
    Np. ja sie sporo dowiedzialem od Jacka wlasnie i czesciowo dzieki temu
    ostatnio udalo mi sie niezle wyjsc na Top A. - czyli tez jakby waluty po
    czesci.

    > Ja "weszłam" w to z pieniędzmi, które mogłam stracić

    o! to intrygujace :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-02-12 22:46:02
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    RobertSA wrote:

> [...]
    > Np. ja sie sporo dowiedzialem od Jacka wlasnie i czesciowo dzieki temu
    > ostatnio udalo mi sie niezle wyjsc na Top A. - czyli tez jakby waluty po

    Musiałabym się we wróżkę bawić ;-)) Reputacji mi szkoda ;-) Z resztą ze
    mnie raczej dejtrejder ;-)))

    > o! to intrygujace :)

    A co w tym intrygującego? Miałam parę groszy, o których wiedziałam, że
    jak je stracę na "naukę" to dziury w niebie nie będzie. no a teraz
    "bawię" się pieniędzmi, które przybyły w związku z "niestraceniem" tych
    co to mogłam je stracić. Czyli - żadnego stresu ;-)