  • 1. Data: 2005-11-12 08:27:41
    Temat: Fortis Bank - potwierdzenie przelewu
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Słyszałem, że wykonując przelew przez Pl@net można potem odebrać
    potwierdzenie tego przelewu w placówce. Jak to się obywa? Trzeba gdzieś
    wcześniej to zgłosić? Czy tylko potwierdzenie ostatniej operacji bądź
    której chcę? Ile to kosztuje?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-11-12 19:39:49
    Temat: Re: Fortis Bank - potwierdzenie przelewu
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>

    On Sat, 12 Nov 2005 09:27:41 +0100, Przemek wrote:

> [...]
    > potwierdzenie tego przelewu w placówce. Jak to się obywa? Trzeba gdzieś
    > wcześniej to zgłosić? Czy tylko potwierdzenie ostatniej operacji bądź

    Idziesz do oddziału, drukują, pieczątkują, dają. Ja brałem tylko zus-owe
    potwierdzenia, a te były/są za darmo. Jeśli dobrze pamiętam z TOiP
    potwierdzenie normalnego przelewu kosztuje 3 albo 3,5 pln.

    --
    empeg

  • 3. Data: 2005-11-13 09:55:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadlo"
> [...]
    > potwierdzenia, a te były/są za darmo. Jeśli dobrze pamiętam z TOiP
    > potwierdzenie normalnego przelewu kosztuje 3 albo 3,5 pln.

    potwierdzenie kazdego przelewu wykonanego przez planet masz darmo
    jesli sam je odbierzesz w oddziale
    tylko przelewy wykonane w oddziale cie kosztuja
    *** blad***

  • 4. Data: 2005-11-13 09:57:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Przemek"
    > Słyszałem, że wykonując przelew przez Pl@net można potem odebrać
    > potwierdzenie tego przelewu w placówce. Jak to się obywa?

    idziesz i odbierasz.
    taki przelew robie w inteligo - wtedy potwierdzenie moze bank
    wyslac komus na fax i to jest wygodniejsze niz odbior
    *** blad ***