  • 1. Data: 2006-08-26 13:50:18
    Temat: Fortis: Ideal a Foto
    Od: Pete <n...@n...com>

    Witam,

    Infolinia Fortisa niestety czynna tylko w dni robocze, więc u źródła nie
    mogę uzyskać informacji - czy ktoś na grupie wie jaka jest różnica
    pomiędzy foto a ideal-ną kartą?

    Na www.fotokarta.pl różnią się jedynie brakiem logo Fortisa na idealnej :-)

    No i last but not least: czy obie karty można uzyskać na podstawie
    wyciągów z KK innego banku?

    pzdr

    --
    Pete

  • 2. Data: 2006-08-26 14:55:19
    Temat: Re: Fortis: Ideal a Foto
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    Jest teraz: Fotokarta - z własnym zdjęciem i taka sama karta ale ze
    wzorem banku - karta Glob.
    Mozna je dostać na podstawie wyciągów z innej karty- na
    www.fotokarta.pl sa szczegóły. Limit do 1500 jesli jestes zatrudniony
    na umowę o pracę - tylko na dowód.

  • 3. Data: 2006-08-26 15:12:48
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    O! Było niedawno 1000zł limitu na dowód...

  • 4. Data: 2006-08-26 21:43:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    grzechu napisał(a):
    > Jest teraz: Fotokarta - z własnym zdjęciem i taka sama karta ale ze
    > wzorem banku - karta Glob.
    > Mozna je dostać na podstawie wyciągów z innej karty- na
    > www.fotokarta.pl sa szczegóły.

    Ideal (aktualnie Glob) niczym nie różni się od Fotokarty

    > Limit do 1500 jesli jestes zatrudniony
    > na umowę o pracę - tylko na dowód.

    nie kieruj sie tym co na stronie, sprawdzaja zarobki bezposrednio w
    firmie, w ktorej jesy zatrudniony klient; do mojej firmy przeslali
    fax z prosba o potwierdzenie danych i podanie wysokosci zarobkow...

    zatem sam dowod nie wystarczy

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    zapytalem o te info na stronie podczas aktywacji karty - okazalo sie, ze
    info jest nieaktualna, ale nadal go nie zmienili ;-(

  • 5. Data: 2006-09-11 19:25:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Pete wrote:
> [...]
    >
    > Na www.fotokarta.pl różnią się jedynie brakiem logo Fortisa na idealnej :-)
    >
    > No i last but not least: czy obie karty można uzyskać na podstawie

    To znowu ja :-)

    No więc, Fortis mię odmówił fotokarty :-( na podstawie danych, które
    podałem we wniosku (na ile to było możliwe, zasugerowałem tam chęć
    przeniesienia) mimo, iż jestem ich klientem od wielu lat.
    I w związku z tym mam pytanie:
    Czy Fortis daje fotokartę dla switchera z innej karty (czyli _tylko_
    wyciągi)?
    Coś pamiętam, że wymagało to wizyty w oddziale?
    Czy mogę sobie darować i od razu uderzać do Rajfiego?

    pzdr

    --
    Pete