  • 1. Data: 2003-09-01 06:26:15
    Temat: Fortis i e-konto a wymagane dokumenty
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    "Natomiast w przypadku gdy wnioskodawca ma zamiar ubiegać się w ramach
    Pakietu o przyznanie co najmniej jednego z produktów o charakterze
    kredytowym (szybka pożyczka, limit debetowy, karta Visa typu
    "charge", czeki w ilości większej niż 5 sztuk, *karta bankomatowa*) na
    spotkanie w banku należy przynieść następujące dokumenty:

    W przypadku osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę lub na
    podstawie kontraktu menedżerskiego:
    *zaświadczenie o osiąganych miesięcznych dochodach netto* - wzór
    zaświadczenia można znaleźć tutaj
    opatrzone stemplem banku i podpisane przez upoważnione osoby
    *zaświadczenie dotyczące historii rachunku ROR posiadanego w innym
    banku* lub wyciągi do tego rachunku za okres co najmniej 3 ostatnich
    miesięcy."

    Z tego wynika, że aby dostać kartę bankomatową muszę dostarczyć
    w/w dokumenty? Jak to wygląda w praktyce?

  • 2. Data: 2003-09-01 16:29:49
    Temat: Re: Fortis i e-konto a wymagane dokumenty
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    jaszczur wrote:
> [...]
    > kredytowym (szybka pożyczka, limit debetowy, karta Visa typu
    > "charge", czeki w ilości większej niż 5 sztuk, *karta bankomatowa*)

    Była kiedyś w Fortisie, jak jeszcze był PPABankiem karta Polcard
    "Tempo", odświeżana bodajże raz dziennie. Taką kartą można było zrobić
    debet. I pewnie niniejsze ostało się tytułem tradycji.

    > Z tego wynika, że aby dostać kartę bankomatową muszę dostarczyć
    > w/w dokumenty? Jak to wygląda w praktyce?

    Nic nie trzeba, wystarczy wniosek. Zresztą do e-pakietu jest wydawana
    automatycznie dla każdego.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl