  • 1. Data: 2004-07-19 10:06:58
    Temat: Fortis - ile się czeka na umowę?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś ostatnio w Krakowie wypełniał wniosek otwarcia e-pakietu i może
    napisać ile czekał na umowę? :)
    Moja narzeczona czeka już dosyć długo i się wkurza, bo trwa to zdecydowanie
    za długo...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2004-07-19 16:47:04
    Temat: Re: Fortis - ile się czeka na umowę?
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]
    > może napisać ile czekał na umowę? :)
    > Moja narzeczona czeka już dosyć długo i się wkurza, bo trwa to

    Jeśli nic się nie zmieniło, to umowy nie dostanie.
    Umową jest wniosek i telefoniczne potwierdzenie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-07-19 21:12:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 18:47:04 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > Jeśli nic się nie zmieniło, to umowy nie dostanie.
    > Umową jest wniosek i telefoniczne potwierdzenie.

    No to inaczej - wie ktoś ile trzeba czekać aż łaskawie zadzwonią? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2004-07-19 21:19:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Jul 2004 18:47:04 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński
    <s...@S...PRECZpoczta.fm> wklepał(-a):

    >Jeśli nic się nie zmieniło, to umowy nie dostanie.
    >Umową jest wniosek i telefoniczne potwierdzenie.

    A cóż to za umowa ustna? Bank nie przesyła dokumentów do podpisu? :O

  • 5. Data: 2004-07-20 05:19:24
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Mon, 19 Jul 2004 18:47:04 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński
    > <s...@S...PRECZpoczta.fm> wklepał(-a):

    > A cóż to za umowa ustna? Bank nie przesyła dokumentów do podpisu? :O

    Papier podpisuje się w oddziale. Ale to jest wniosek, bez numeru.

  • 6. Data: 2004-07-20 07:01:37
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Mon, 19 Jul 2004 10:06:58 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Jacek Osiecki
    napisał(a):

> [...]
    > napisać ile czekał na umowę? :)
    > Moja narzeczona czeka już dosyć długo i się wkurza, bo trwa to zdecydowanie

    Ja jakis czas temu czekalem na oddzwonienie jakies 12 godzin. Sprawdzili
    moje dane, umowili sie na konkretna godzine na podpisanie umowy, za jakies
    2 dni. Potem podpisanie umowy i dopiero zaczela sie jazda :)
    Oddzial nie odeslal umowy, odzial nie powiadomil centrali itd... W sumie
    gdzies 2 tygodnie po podpisaniu umowy zadzwonili w koncu z numerem rachunku
    i loginami.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 7. Data: 2004-07-20 20:50:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 09:01:37 +0200, bartoldzik napisał(a):
> [...]

    > moje dane, umowili sie na konkretna godzine na podpisanie umowy, za jakies
    > 2 dni. Potem podpisanie umowy i dopiero zaczela sie jazda :)

    No to widocznie krakowscy pracownicy Fortisa poumierali - już minęły 2
    tygodnie i ani śladu kontaktu z ich strony... Trzeba poszukać czegoś innego
    :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki