  • 1. Data: 2008-02-19 07:49:13
    Temat: Forum pracownikow PKO BP - ciekawe
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Posty jak z Biedronki :(

  • 2. Data: 2008-02-19 08:19:53
    Temat: Re: Forum pracownikow PKO BP - ciekawe
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Posty jak z Biedronki :(
    >
    > http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=34837

    Niech sie za robote wezma, przymusu pracy w PKO nie ma chyba co ?

  • 3. Data: 2008-02-19 08:31:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Lut, 09:19, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > Niech sie za robote wezma, przymusu pracy w PKO nie ma chyba co ?

    Sadze, ze niedlugo bedzie tam wiecej pustych okienek i panie glownie w
    wieku balzakowskim

    http://biznes.interia.pl/news/jest-praca-w-bankach,1
    061378/e44d4a6e2d1dc3a47dfb6467e0a84fc4?source=rss

  • 4. Data: 2008-02-19 09:04:13
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > Niech sie za robote wezma, przymusu pracy w PKO nie ma chyba co ?

    Nie wiem jak jest teraz ale cale lata PKO BP byl bankiem "do przyuczenia
    zawodu" czyli harowka za niska stwke. Po pol roku wyszkolony czlowiek
    znajdowal bez problemu prace w kazdym innym banku za dwa razy wieksza stawke
    i pol roboty mniej.
    Czy teraz jest tak samo nie wiem - bylem informatykiem w PKO BP w 1996 roku
    ( wdrazalem ZORBE ).

  • 5. Data: 2008-02-19 12:50:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Artur O."
> [...]
    > wyszkolony czlowiek znajdowal bez problemu prace w kazdym innym banku
    > za dwa razy wieksza stawke i pol roboty mniej.

    no to pewnie w 1997 znalazles robote w innym banku :-)

    > Czy teraz jest tak samo nie wiem - bylem informatykiem w PKO BP w 1996
    > roku ( wdrazalem ZORBE ).

    też przy ZOrbie dłubałem, ale tej starszej wersji (2000).
    wtedy pewnie PKOBP tez mialo tą starszą wersję, jak wiele innych banków
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-02-19 13:11:09
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dobre, co???
    JaC

  • 7. Data: 2008-02-19 18:02:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Posty jak z Biedronki :(

    Ja ostatnio bylem w tym banku (z kims, jako doradca :) ) w Warszawie
    (Rotunda) i faktycznie czulem sie jak w Biedronce (nawet ochrona z
    wygladu jest na poziomie tej Biedronkowej, ze o fachowosci i jakosci
    obslugi nie wspomne, bo mi rece opadly).

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-02-19 20:15:09
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    krzysztofsf napisał(a) w wiadomości: <4acb2edb-f016-4b88-8eb7->
    >[...]
    >Sadze, ze niedlugo bedzie tam wiecej pustych okienek i panie glownie w
    >wieku balzakowskim

    No cóż - strasznie reklamują jakieś programy aktywizacji 50+ czy coś
    takiego...
    Biorąc pod uwagę, że w PKO BP do okienek przychodzi stosunkowo duży
    odsetek ludzi w podobnym lub starszym wieku, zwłaszcza w mniejszych
    miasteczkach gdzie do niedawna tylko PKO BP i ew. jakiś spółdzielczy
    był. Obsługa może wolniejsza, byle w miarę kompetentna była...
    Piszę poważnie.

    Arek

  • 9. Data: 2008-02-19 23:01:11
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    666 (j...@w...eu) wrote in news:fpekdo$gs0$1@news.wp.pl:
> [...]

    A cóż w tym dziwnego? Konwersja danych z ZORBY do nowego systemu obejmuje
    historię operacji tylko z ostatniego miesiąca. Bank zaprasza do siebie po
    potwierdzenie, jeśli chcesz więcej :)

    Konwersja całości danych byłaby... kosztowna i kłopotliwa :D

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 10. Data: 2008-02-22 16:13:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ciąg dalszy rzuca klienta na kolana:

    -----

    możliwość uzyskania wyciągów za
    poprzednie miesiące w formie wyłącznie papierowej.

    > W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny
    kontakt za pośrednictwem serwisu
    internetowego lub telefonicznego.