  • 1. Data: 2006-01-03 23:02:09
    Temat: Fundusz - Arka Akcji
    Od: "Artur Dombrowski" <a...@d...pl>

    Witam

    Wie ktoś dlaczego nie jest możliwe nabycie jednostek funduszu Arka Akcji
    poprzez
    Supermarket FI - działający w mbanku?

    Aby to zrobić przez internet należy założyć konto np. w BZ WBK?

    Ciekawe jest, że można podobno kupić te jednostki poprzez Dom Inwestycyjny
    BRE Banku S.A.
    a przecież mbank to część BRE.

    jakieś sugestie?

    Artur - pozdrawiam grupę

  • 2. Data: 2006-01-03 23:03:40
    Temat: Re: Fundusz - Arka Akcji
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Artur Dombrowski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Aby to zrobić przez internet należy założyć konto np. w BZ WBK?
    >
    > Ciekawe jest, że można podobno kupić te jednostki poprzez Dom Inwestycyjny

    Poprostu mBank nie podpisal umowy z BZWBK na swiadczenie uslug sprzedawania
    akcji Arki.

    Pewnie z czasem sie to zmieni i jedyna rada to CZEKAC ;)

  • 3. Data: 2006-01-03 23:29:57
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Pewnie z czasem sie to zmieni i jedyna rada to CZEKAC ;)

    Tak, tyle ze wlasnie - z konta pobrali srodki z zakup... a jednostek jak nie
    bylo tak nie ma...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2006-01-03 23:58:24
    Od: "Tytus" <S...@...com>

> [...]
    > Supermarket FI - działający w mbanku?
    > Ciekawe jest, że można podobno kupić te jednostki poprzez Dom Inwestycyjny

    prowizja

  • 5. Data: 2006-01-04 19:13:37
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Wie ktoś dlaczego nie jest możliwe nabycie jednostek funduszu Arka Akcji
    > poprzez
    > Supermarket FI - działający w mbanku?

    Tak jak ktoś wcześniej napisał jest to kwestia prowizji. Standardowo BZ WBK
    taką pobiera. Aby wejść do supermarketu, trzeba z prowizji zrezygnować, a
    może nawet coś zapłacić mBankowi. Natomiast wyniki funduszy BZ WBK od
    dłuższego czasu są tak dobre i mają tylu klientów (ostatnio awansowali na
    drugie miejsce na rynku), że nie ma powodu rezygnować z prowizji i wzmacniać
    konkurencję.

  • 6. Data: 2006-01-04 20:13:45
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > BZ WBK od dłuższego czasu są tak dobre i mają tylu klientów (ostatnio
    > awansowali na drugie miejsce na rynku), że nie ma powodu rezygnować z

    dokladnie, oni nigdy sie nie kwapili do mbanku i nie ma co sie dziwidz, wola
    stabilnych i dlugoterminowych klientow.

  • 7. Data: 2006-01-05 11:11:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 4 Jan 2006 21:13:45 +0100, w <dphaa7$ce5$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > dokladnie, oni nigdy sie nie kwapili do mbanku i nie ma co sie dziwidz, wola
    > stabilnych i dlugoterminowych klientow.

    Którym odpłacają się znakomitymi wynikami. Wejście do SFI pogarsza płynność
    (ale to zależy od liczby klientów), ponieważ klienci SFI częściej kupują i
    sprzedają. Nie mówiąc już o prowizjach płaconych SFI.

  • 8. Data: 2006-01-06 19:39:51
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik r...@a...net.pl napisał:

    > Którym odpłacają się znakomitymi wynikami. Wejście do SFI pogarsza płynność
    > (ale to zależy od liczby klientów), ponieważ klienci SFI częściej kupują i
    > sprzedają. Nie mówiąc już o prowizjach płaconych SFI.

    A skad takie dane? szczegolnie chodzi mi o ta utrate plynnosci?
    wydaje mi sie, ze jak sam napisales: czesciej kupuja ale i czesciej
    sprzedaja, wiec sie balansuja.

  • 9. Data: 2006-01-08 00:04:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jan 2006 12:11:01 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >Którym odpłacają się znakomitymi wynikami. Wejście do SFI pogarsza płynność
    >(ale to zależy od liczby klientów), ponieważ klienci SFI częściej kupują i
    >sprzedają. Nie mówiąc już o prowizjach płaconych SFI.

    Chyba tylko ci, co pisują na mCafe. :>