  • 1. Data: 2002-07-15 12:45:54
    Temat: Fundusze inwestycyjne bez podatku?
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow
    Dlaczego od zysku (dywidenda, odsetki itp.) osiagnietego przez fundusz
    inwestycyjny zamkniety uczestnicy funduszu nie placa podatku? Jesli ktos zna
    odpowiedz jakimi prawami to sie rzadzi to prosze o info!

    Tobi

  • 2. Data: 2002-07-15 13:11:37
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne bez podatku?
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Tobi" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zna
    > odpowiedz jakimi prawami to sie rzadzi to prosze o info!

    Boooo ... certyfikaty emitowane przez fundusze zamknięte nie są przedmiotem
    obrotu na giełdzie ... fundusz obraca "jedynie" jednostkami uczestnictwa,
    dłużnymi papierami wartościowymi emitowanymi lub gwarantowanymi przez Skarb
    Państwa lub Narodowy Bank Polski, wierzytelnościami wobec osób prawnych,
    akcjami spółek publicznych i niepublicznych, udziałami w spółkach z
    ograniczoną odpowiedzialnością, walutami obcymi, transakcjami terminowymi i
    prawami pochodnymi wchodzącymi w skład tych certyfikatów .....

  • 3. Data: 2002-07-15 13:17:50
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    Kasiu, dziekuje za odpowiedz! Mam nadzieje ze jak pojawia sie kolejne
    pytania dotyczace funduszy to bede mogl sie do Ciebie zwrocic!

    pozdro

    Tobi

  • 4. Data: 2002-07-15 13:29:14
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > Kasiu, dziekuje za odpowiedz! Mam nadzieje ze jak pojawia sie kolejne
    > pytania dotyczace funduszy to bede mogl sie do Ciebie zwrocic!

    Jeśli tylko będę znała na nie odpowiedź :-)))

    Pozdroofka

  • 5. Data: 2002-07-15 13:33:58
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    w takim razie jeszcze jedno, moze akurat: w modelach rynku kapitalowego jest
    model APT, znasz charakterystyke? bede dozgonnie wdzieczny!

    Tobi

  • 6. Data: 2002-07-15 14:00:54
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    > w takim razie jeszcze jedno, moze akurat: w modelach rynku kapitalowego
    jest
    > model APT, znasz charakterystyke? bede dozgonnie wdzieczny!
    >
    > Tobi

    Zdajesz na doradcę inwestycyjnego ?? :-))) Sorki -ale tak sie nie wgłębiam.
    Co do jego występowania na rynku kapitałowym - to jest na pewno ....ale nie
    znam jego założeń - ale nowe CI w Millenium mają się na nim m.in. opierać.
    Może wrzuć na google hasło " Arbitrage Price Theory" - powinno coś wywalić
    :-))

  • 7. Data: 2002-07-15 20:55:17
    Od: "Major_onet" <r...@o...net.pl>

    Oj droga Kasiu, nie udzielaj proszę nietrafnych informacji wproawdzających
    innych w błąd. Zwolnienie z tzw. podatku od zyków kapitałowych związane jest
    właśnie z Certyfikatami Inwestycyjnymi, które są papierami dopuszczonymi do
    publicznego obrotu a zgodnie z nowelą ustawy o pdof dochód z tego rodzaju
    papieru jest wolny z podatku do końca 2003 roku.

    Pozdrawiam,

    Major

  • 8. Data: 2002-07-16 06:14:27
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    dzieki za pomoc tak czy inaczej. na doradce nie zdaje ;) tylko znajoma
    potrzebuje pomocy na studiach i dla proby pytam na grupie. oczywiscie
    sprobuje w googlu, pa

    Tobi