  • 1. Data: 2003-01-23 12:44:40
    Temat: Fundusze w Mbanku
    Od: m...@p...onet.pl

    Czy zakupię jednostki przez Supermarket czy zrobie dowolny przelew z e-konta
    na rachunek funduszu wyjdzie na to samo bo przelewy są widoczne w
    historii...Wiec czy supermarket jest tylko ułatwieniem zakupu??
    Dobrze rozumiem

  • 2. Data: 2003-01-23 13:10:30
    Temat: Re: Fundusze w Mbanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > na rachunek funduszu wyjdzie na to samo bo przelewy są widoczne w
    > historii...Wiec czy supermarket jest tylko ułatwieniem zakupu??

    Zeby zrobic dowolny przelew z e-konta na rachunek funduszu - musisz z
    kazdym miec podpisana umowe...
    W przypadku mBanku - nic z nimi nie musisz podpisywac - tylko
    przelewasz i juz.

    No chyba, ze masz pootwierane te kilkanascie rejestrow - wtedy
    istotnie... :)

    P.S. Nadal nie mam swoich jednostek - reasumujac - faza testow -
    poklikac mozna ale nic wiecej, hihihih - ciekaw ekiedy rusza.

  • 3. Data: 2003-01-23 16:51:25
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b0oplp$555$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    >
    > P.S. Nadal nie mam swoich jednostek - reasumujac - faza testow -
    > poklikac mozna ale nic wiecej, hihihih - ciekaw ekiedy rusza.

    W ogole czy ktos juz aktywowal usluge? Ja juz to zrobilem w momencie
    pojawienia sie uslugi, jednak jak na razie nic sie nie zmeinilo, zadnych
    dokumentow do podpisu rownei znei otrzymalem. Dlugo tak bedzie?