  • 1. Data: 2003-11-27 22:19:31
    Temat: GE Mieszkaniowy - dziwne pojęcie czasu
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam

    Niestety w GE mają jakieś dziwne pojęcie czasu. Kolega załatwiał kredyt
    mieszkaniowy. Obiecywaali mu, że _wszystko_ będzie załatwione w ciągu
    miesiąca. Niestety ten miesiąc przedłużył się do... około 3 (słownie:
    trzech) miesięcy. Jak już wiedzieli, że klienta mają złapanego i nie
    może odejść, to przeciągali załatwianie jak tylko się dało. Kolega pytał
    co potrzeba. Pani mówiła świstek X. Kolega załatwiał i donosił świstek
    X. W tym momencie pani mu mówiła, że potrzebny jest jeszcze świstek Y (o
    którym wcześniej _nie_było_mowy_). Kolega donosił świstek Y. Wtedy...
    nie - nie dostał kredytu - musiał donieść świstek Z. I tak dalej, i tak
    dalej... A czas leciał...

    Dodatkowo dany dokument docierał do banku _tylko_ wtedy, gdy kolega
    przed wysłaniem dzwonił do banku, że wysyła, a następnie po wysłaniu
    dzwonił drugi raz potwierdzić, że dotarło.

    Kolejna sprawa, to rozbieżność informacji otrzymywanych z infolinii
    i z oddziału.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2003-11-28 08:22:47
    Temat: Re: GE Mieszkaniowy - dziwne pojęcie czasu
    Od: "marqzik" <m...@w...pl>

    Dziwne... ja dostalem niemal expresowo i to bez zadnego problemu

  • 3. Data: 2003-11-28 15:19:52
    Od: "gawus" <g...@p...as.onet.pl>

> [...]
    > mieszkaniowy. Obiecywaali mu, że _wszystko_ będzie załatwione w ciągu
    > miesiąca. Niestety ten miesiąc przedłużył się do... około 3 (słownie:

    Ooooooo, skad ja to znam...
    Jak u mie - 2,5 miesiaca. Jak sie okazalo - zagubiono moje dokumenty na
    odcinku Krakow - Lodz ;) W koncu, po bezskutecznych telefonach (moich) i
    chamskim traktowaniu klienta (mnie) przez kierownictwo oddzialu w Krakowie -
    zrezygnowalem z kredytu u nich. I okazalo sie, ze slusznie zrobilem. Wcale
    nie bylby to taki "rozowy" kredyt jak mi na poczatku wciskano.

> [...]
    > dzwonił drugi raz potwierdzić, że dotarło.
    > Kolejna sprawa, to rozbieżność informacji otrzymywanych z infolinii

    Norrrrrrrmallllnie jakbym widzial swoj przypadek. Serdecznie wspolczuje i
    stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tym bankeim jak i GE Capital -
    podobne wrazenia przy zwyklym kredycie konsumenckim.

    --
    pozdr.
    gawus