-
1. Data: 2010-01-12 15:02:24
Temat: GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną
Od: "AK" <a...@o...pl>
KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE.
Otóż po raz pierwszy naliczono mi opłatę karną. Po krótkim wyjaśnieniu okazało
się, że powstała niedopłata... tylko, że spowodowana WPROWADZENIEM W BŁĄD przez
bank.
Okazuje się, że w gem24.pl (serwis www obsługujący kartę) jest zakładka "Mój
kalendarz" i ona pokazuje kwotę minimalną spłaty pomnieszoną o kilkadziesiąt
złotych. Kto o tym m nie wie pięknie wpadnie w pułapkę zastawioną przez bank.
Oczywiście nie ma historii komunikatów i po czasie klient może się bujać
udowadniając, że bank podał mu błędną kwotę. Głębiej w serwisie, w innej
zakładce (Rachunki prywatne>właściwwa karta>podsumowanie z tekstem "Minimalna
wymagana miesięczna spłata") jest już właściwa kwota. Reasumując: klient musi
się bawić w detektywa i dociekać czy bank podał mu właściwą kwotę.
W moim przypadku niedopłata wyniosła mniej niż 30 zł a opłata karna 45zł. Coś
dodać o rzetelności banku? Widocznie według tego nierzetelnego banku to tysiące
klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a nie jeden (lub kilku)
programistów banku właściwie wykonać robotę.
pzdr
Ak
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2010-01-12 15:24:52
Temat: Re: GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną
Od: "AK" <a...@o...pl>
Przykład z drugiej karty:
- (właściwa) kwota minimalna do spłaty wynosi 206,99 zł (z rozliczenia karty)
- za to w zakładce "Mój kalendarz" jest kwota 180,77 zł czyli za mała o 26,22 zł.
Pięknie bank robi w bambuko klientów i generuje sytuację niedopłaty. Od kilku
miesięcy gdy rozpoczęto łączenie tych banków takich jaj pojawia się więcej.
ODRADZAM nowy twór BPH/GE.
pzdr
AK
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2010-01-13 07:51:20
Temat: Re: GEMB/BPH przykręcaśrubę na kk, generuje niedopłaty i nalicza opłatękarną
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 12 Jan 2010 16:02:24 +0100, AK napisał(a):
> KK jeszcze z GEMB, obecnie w BPH/Grupa GE.
>
> Otóż po raz pierwszy naliczono mi opłatę karną. Po krótkim wyjaśnieniu
> okazało się, że powstała niedopłata... tylko, że spowodowana
> WPROWADZENIEM W BŁĄD przez bank.
>
> Okazuje się, że w gem24.pl (serwis www obsługujący kartę) jest zakładka
> "Mój kalendarz" i ona pokazuje kwotę minimalną spłaty pomnieszoną o
> kilkadziesiąt złotych. Kto o tym m nie wie pięknie wpadnie w pułapkę
> zastawioną przez bank. Oczywiście nie ma historii komunikatów i po
> czasie klient może się bujać udowadniając, że bank podał mu błędną
> kwotę. Głębiej w serwisie, w innej zakładce (Rachunki prywatne>właściwwa
> karta>podsumowanie z tekstem "Minimalna wymagana miesięczna spłata")
> jest już właściwa kwota. Reasumując: klient musi się bawić w detektywa i
> dociekać czy bank podał mu właściwą kwotę.
>
> W moim przypadku niedopłata wyniosła mniej niż 30 zł a opłata karna
> 45zł. Coś dodać o rzetelności banku? Widocznie według tego nierzetelnego
> banku to tysiące klientów musi dociekać czy podsumowanie jest właściwe a
> nie jeden (lub kilku) programistów banku właściwie wykonać robotę.
Złożyć reklamację z wyjaśnieniami jak powyżej nie zaszkodzi.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide