  • 1. Data: 2011-07-08 12:34:11
    Temat: GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    To jest kontynuacja wątku sprzed paru dni.
    Przypomne : zerwałem lokate rewolwer 1.07.2011. Obecnie jest 8.07.2011 i
    pieniadze nadal mi nie wrociły. Dwa razy gadałem z konsultantem (po
    polgodzinnym czekaniu na telefonie). Raz powiedzial, ze maja jakies
    opoznienia i pieniadze jutro wroca, drugi raz, ze rozmawial z dzialem
    technicznym i to jakiś błąd w systemie i pieniadze juz na pewno wrocą bo on
    cos tam zrobił.. Pieniedzy jak nie było tak nie ma. Ile mnie kosztowal
    telefon nawet nie chce sprawdzac. I uciekla mi fajna aukcja Allegro. Jesli
    jakiś madrala z GO mysli ze jestem z konkurencji to moge mu podać nr lokaty.
    Ma ktos pomysl jak odzyskac pieniadze z banku? Policja? Sąd?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2011-07-08 13:11:05
    Temat: Re: GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "FiFi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lokaty.
    > Ma ktos pomysl jak odzyskac pieniadze z banku? Policja? Sąd?

    a może mają problem techniczny jak coca cola tydzień, a aukcji nie musisz
    opłacać 2 s po kupnie...

    --=olo=--

  • 3. Data: 2011-07-08 13:58:35
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 08 Jul 2011 14:34:11 +0200, FiFi <a...@a...pl> wrote:

    > I uciekla mi fajna aukcja Allegro.

    Trzeba było KK zapłacić.

    Matt

  • 4. Data: 2011-07-08 16:35:35
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-07-08 15:58, Matt pisze:

    > Trzeba było KK zapłacić.
    >
    > Matt

    wyslij listem poleconym reklamacje, zazwyczaj papier lepiej dziala

    swoja droga, to mocno niepokojace!

  • 5. Data: 2011-07-08 16:43:49
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    W dniu 2011-07-08 18:35, nn pisze:

    > wyslij listem poleconym reklamacje, zazwyczaj papier lepiej dziala
    >
    > swoja droga, to mocno niepokojace!

    Getin Online ma najwyrazniej spieprzony system informatyczny. Moze
    zawirusowany. Ja sobie wydrukowalem potwierdzenie lokaty i zrobilem
    zrzut strony. Przy tak spieprzonym systemie lokaty mogą przeciez ot tak
    sobie zniknąć i pozniej trzeba bedzie sie przez dwa lata tlumaczyc
    przed sadem ze sie nie jest wielbladem!
    Dzieki juz za jakiekolwiek lokaty u Czarneckiego chocby byly po 15%.

    Pzdr.

  • 6. Data: 2011-07-08 17:32:56
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    FIFI <a...@b...pl> napisał(a):

    > Getin Online ma najwyrazniej spieprzony system informatyczny.

    Ktoś tu jeszcze kiedyś mówił, że przełączyli go do czegoś w rodzaju
    księgowości i tam Panie mogą ręcznie Ci te Twoje środki wypuścić w świat, ale
    tak jak mówił tu ktoś wyżej, najlepiej pogódź się z tym, że to potrwa, ale
    zacznij robić to co do Ciebie należy jako depozytariusza, czyli wystosuj pismo
    reklamacyjne z żądaniem natychmiastowego zwrotu środków z lokat na konto numer
    xxx. Wyślij koniecznie poleconym za potwierdzeniem odbioru, żebyś wiedział od
    kiedy odliczać im 30 dni. Jeśli nie ma odpowiedzi na reklamację to składasz
    natychmiast wniosek do Arbitra Bankowego z tymi samymi żądaniami. Jeśli sprawa
    przed Arbitrem padnie albo bank oleje Arbitra to robisz 3 rzeczy na raz:
    - wnosisz o nałożenie na bank kary,
    - składasz skargę na Bank do Komisji Nadzoru Finansowego,
    - składasz wniosek o ściganie banku do prokuratury z podejrzeniem popełnienia
    przestępstwa oszustwa, kradzieży i co tam jeszcze pasuje do tej sytuacji (w
    końcu to podejrzenie, więc nie wszystko musi się potwierdzić).

  • 7. Data: 2011-07-08 17:49:11
    Od: nn <...@...nn>

    i nie zapomnij by domagac sie zwrotu z odsetkami karnymi od momentu
    zlozenia dyspozycji wyplaty

    swoja droga to moze byc calkiem dobrze oprocentowany depozyt... tylko
    nie wiadomo kiedy zostanie wyplacony...

  • 8. Data: 2011-07-08 18:25:23
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    W dniu 2011-07-08 19:32, k...@N...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > przestępstwa oszustwa, kradzieży i co tam jeszcze pasuje do tej sytuacji (w
    > końcu to podejrzenie, więc nie wszystko musi się potwierdzić).

    Dzięki za rozjasnienie toku postępowania. Jutro zaczynam pisać...

    Pozdr.

  • 9. Data: 2011-07-08 19:44:49
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > FIFI <a...@b...pl> napisał(a):
    >
    > zacznij robić to co do Ciebie należy jako depozytariusza, czyli wystosuj
    > pismo

    sprostowanie odnośnie depozytariusza:

    http://www.money.pl/slownik/slownik,depozytariusz,te
    rmin,3534.html
    http://www.sjp.pl/co/depozytariusz

    pzdr

  • 10. Data: 2011-07-08 20:53:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-08 20:25, FIFI pisze:

    > Dzięki za rozjasnienie toku postępowania. Jutro zaczynam pisać...

    List polecony idzie tydzień. Lepiej zanieś osobiście i weź kopię.

    --
    animka