  • 1. Data: 2009-08-07 08:30:14
    Temat: GETIN zamiana zwykły ROR na E-GETIN - prosto sie nie da :(
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    No tak starych KLIENTÓW traktuje się po MACOSZEMU :(
    chciałem zmienic normalny ROR obsługiwany przez net na E-GETIN to dostałem
    odpowiedz że sie nie DA :(
    trzeba zamknąć stary i otworzyc NOWY.
    Masakra weź tu teraz panie zrób sobie backup zlecen stałych, nie płać karta
    i przyjdz zamknać se ROR-a ale HOLA HOLA nie zrobisz tego w jedne dzien za
    jedna wizytą, w jeden dzień zamknij a na drugi przyjdz otworzyc nowego :(

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D

  • 2. Data: 2009-08-07 08:40:30
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-07 10:30, Krzysztof Bajorek wrote:
> [...]
    > jedna wizytą, w jeden dzień zamknij a na drugi przyjdz otworzyc nowego :(

    Też dowiedziałem się tego samego już jakiś czas temu. Co ciekawe w
    cenniku kont jest pozycja dot. konwersji na e-GETIN i kosztuje 50 zł
    (tyle ile zamknięcie zwykłego rachunku przed upływem roku). Ale w dwóch
    oddziałach też usłyszałem, że się nie da. A mnie zależało na zachowaniu
    tego samego numeru konta. Zresztą pytałem się, czy mogą istnieć dwa
    ROR-y, jedno stare konto internetowe i e-GETIN i dowiedziałem się, że
    mogą ale tylko przez jeden dzień w momencie gdy zamykasz stare i
    otwierasz nowe. Także spróbuj powalczyć ws. konwersji, a gdy to
    zawiedzie myślę, że spokojnie uda ci się to zrobić w jeden dzień.

  • 3. Data: 2009-08-07 09:32:32
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    No postaram sie wykonać zamiane w jedne dzień ale nie wiem czy sie uda.
    Tak sie jeszcze zastanawiam czy karta TAN będzie nadal aktywna ?
    Czy konto TOP zostanie autoamtycznie podniesione % ?
    no ale tego to sie chyab dowiem juz na własnej skórze

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D

  • 4. Data: 2009-08-07 10:55:28
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:h5gsua$q67$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Czy konto TOP zostanie autoamtycznie podniesione % ?
    > no ale tego to sie chyab dowiem juz na własnej skórze

    Nie widzę problemu. Otworzyłem e getin z kontami, a stare konto nadal jest
    widoczne w serwisie transakcyjnym i mogę z niego korzystać. Nie ma żadnych
    opłat.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 5. Data: 2009-08-07 13:12:55
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-07 12:55, waldek wrote:
> [...]
    > widoczne w serwisie transakcyjnym i mogę z niego korzystać. Nie ma żadnych
    I nie zamknęli? Ciekawe. A można wiedzieć, gdzie się mieści taka
    placówka - może bym spróbował. Nalegałeś na to, żeby tak zrobili, czy z
    własnej inicjatywy otworzyli nowe i nie zamknęli starego?

  • 6. Data: 2009-08-07 14:47:01
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > placówka - może bym spróbował. Nalegałeś na to, żeby tak zrobili, czy z
    > własnej inicjatywy otworzyli nowe i nie zamknęli starego?

    Powiedzieli, że jeżeli mnie to nic nie kosztuje, to im również nie
    przeszkadza, że będzie istniało to konto. Teraz mam 3 konta w gb24 i
    nazywają się one następująco (nazw nie zmieniałem): ROR wszystkie oferty,
    TOP e-getin i ROR e-getin.
    Pozdrawiam

    Waldek