  • 1. Data: 2003-05-13 08:40:46
    Temat: GEbm
    Od: "fumare" <f...@p...onet.pl>

    czy ktos mial z nimi doczynienia
    bylem u nich wczoraj i zostalem dosc milo obsluzony
    otrzymalem info o oplatach dotyczacych KH
    i jestem milo zaskoczony ich brakiem
    gdzie czai sie haczyk?
    minimum papierow
    brak prowizji (odbijaja sobie oprocentowaniem 3,7% CHF)
    nie zadaja goscia od wyceny (Millenium, BPH, Nordea...)
    za wszelkie info dzieki wielkie

    KOperX
    LEGALIZE GANJA

  • 2. Data: 2003-05-13 08:58:46
    Temat: Re: GEbm
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "fumare" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brak prowizji (odbijaja sobie oprocentowaniem 3,7% CHF)
    > nie zadaja goscia od wyceny (Millenium, BPH, Nordea...)

    ja mam u nich kredyt od prawie roku i jak na razie nie było niespodzianek

    osoby, które brały kredyty wcześniej, po 7,8% mogą narzekać, że nadal płacą
    to same wysokie oprocentowanie, bo dla nich się nie zmieniło

    poza tym widełki walutowe mają dość "obszerne", ale nie wiem czy to zbyt
    duża wada w porównaniu do konkurencji

    małym minusem może być jeszcze fakt, że ratę z waluty na PLN przeliczają
    zawsze w ustalonym dniu, a nie wówczas, kiedy wpłynie - czyli nie możesz
    wcześniej wpłacić raty

    nie przeliczają odsetek przy ratach równych

    ale jeśli to wszystko wiesz, to myślę, że nie jest dużo gorzej niż u
    konkurencji

    --
    pozdrawiam
    plusz