  • 1. Data: 2011-09-09 06:25:42
    Temat: GMAC BAnk co toto jest?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam

    wysyłam kase na lokate w Idea BAnku a tu w nazwie banku wyskakuje mi:

    GMAC Bank = co to jest? skąd sie to wzięło?

  • 2. Data: 2011-09-09 06:40:55
    Temat: Re: GMAC BAnk co toto jest?
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Józef Gołaś wrote:
    > Witam
    >
    > wysyłam kase na lokate w Idea BAnku a tu w nazwie banku wyskakuje mi:
    >
    > GMAC Bank = co to jest? skąd sie to wzięło?

    Wejdz na idea bank na wikipedi i bedziesz wiedzial. Dodatkowo wiesz ktory bank
    ma stara baze danych o bankach.

  • 3. Data: 2011-09-09 06:41:15
    Od: " Konfabulator" <k...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@g...pl> napisał(a):

    > wysyłam kase na lokate w Idea BAnku a tu w nazwie banku wyskakuje mi:
    > GMAC Bank = co to jest? skąd sie to wzięło?

    Twój Bank nie był łaskawy zauważyć, że niejaki Opel Bank został dawno temu
    kupiony i zmienił sie w GMAC Bank, a potem niemalże padł i kupił go Czarnecki
    i zmienił w Idea Bank.

  • 4. Data: 2011-09-09 06:41:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > wysyłam kase na lokate w Idea BAnku a tu w nazwie banku wyskakuje mi:
    >
    > GMAC Bank = co to jest? skąd sie to wzięło?

    Google Twoim przyjacielem jest.

    http://www.bankier.pl/narzedzia/pf/dostawcy/index.ht
    ml?dostawca_id=58

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Getin-Noble-Bank-kup
    il-100-proc-akcji-GMAC-Bank-Polska-2170403.html

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-09-09 07:49:10
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    zeta.pl> napisał(a):

    > Twój Bank nie był łaskawy zauważyć, że niejaki Opel Bank został dawno temu
    > kupiony i zmienił sie w GMAC Bank, a potem niemalże padł i kupił go Czarnecki
    > i zmienił w Idea Bank.

    Wysyłając z getin online do idea bank też wyskakuje GMAC Bank, czyli sam
    Czarnecki nie wie że go kupił ;)

  • 6. Data: 2011-09-09 08:52:34
    Od: " " <w...@g...pl>

    No to chyba jeszcze sporo banków ma starą bazę bo:

    Z aliora - pokazuje GMAC Centrala

    z Getinonlina to samo GMAC Centrala

  • 7. Data: 2011-09-09 09:43:26
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Zyga <z...@w...pl> napisał(a):

    > Wysyłając z getin online do idea bank też wyskakuje GMAC Bank, czyli sam
    > Czarnecki nie wie że go kupił ;)

    Co by wskazywało na to, że baza w KIR jest aktualizowana raz na *nigdy* :)

    GMAC Centrala to jeszcze nic, w mBanku do niedawna pojawiało się, obiekt
    zlikwidowany :D

  • 8. Data: 2011-09-09 09:46:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Konfabulator" <k...@g...pl> writes:

    > Co by wskazywało na to, że baza w KIR jest aktualizowana raz na *nigdy* :)
    Myślę że baza jest.
    Tylko kir zaczął sobie liczyć za prawo pobierania dbf, i pewnie komuś
    się nie chciało.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 9. Data: 2011-09-12 20:44:01
    Od: <m...@w...com>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    "Konfabulator" <k...@g...pl> writes:

    >Myślę że baza jest.
    >Tylko kir zaczął sobie liczyć za prawo pobierania dbf, i pewnie komuś
    >się nie chciało.

    KIR Bankom udostępnia dane za darmo. Muszą tylko łaskawie pobrać i wczytać.
    Odpłatnie dane są udostępniane innym niż banki zainteresowanym. ;-)
    --
    MacGregor