  • 1. Data: 2011-07-04 08:56:24
    Temat: GOL - brak możliwości przelewu
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    Witam,
    Wysyłałem kasę z GOL na Antyinflacyjne (zostało mi jeszcze parę wniosków).
    Najpierw mimo posiadanych środków, dostępne spadły do zera.
    Mały ZONK, kasa wyparowała, czy ktoś mi się włamał?
    Powtórne logowanie, dalej nie ma, ale po kilku przeklikaniach wraca.
    Teraz wogóle nie można wykonać przelewu.
    Czyzby Czarneckiemu kasa się kończyła... ;)

    Mam nadzieję, że problemy z systemem transakcyjnym nie potrwają zbyt długo.
    Trzeba zasiliś Ideabank :)

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 2. Data: 2011-07-04 09:40:06
    Temat: Re: GOL - brak możliwości przelewu
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartnick <a...@S...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Powtórne logowanie, dalej nie ma, ale po kilku przeklikaniach wraca.
    > Teraz wogóle nie można wykonać przelewu.

    Po kilku przelewach rozjeżdżają się salda i trzeba się wylogować i poczekać 5
    do 10 minut. To jest normalne działanie tego systemu...

  • 3. Data: 2011-07-04 09:53:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    k...@N...gazeta.pl napisał(a) :

    > Po kilku przelewach rozjeżdżają się salda i trzeba się wylogować i poczekać 5
    > do 10 minut. To jest normalne działanie tego systemu...

    Znaczy się normalny, standardowy pad systemu dzisiaj. Nic nie można
    zrobić po zalogowaniu:
    "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
    Powrót na stronę główną"

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-07-04 10:02:35
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Znaczy się normalny, standardowy pad systemu dzisiaj. Nic nie można
    > zrobić po zalogowaniu:
    > "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
    > Powrót na stronę główną"

    Może coś się teraz przytkało, bo rano robiłem przelewy i działało. Trzeba się
    przyzwyczaić... Po masowym odejściu z mBanku to w ogóle padnie całkiem.

  • 5. Data: 2011-07-04 10:12:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    k...@N...gazeta.pl napisał(a) :

    > Może coś się teraz przytkało, bo rano robiłem przelewy i działało. Trzeba się
    > przyzwyczaić... Po masowym odejściu z mBanku to w ogóle padnie całkiem.

    To zaczną się masowe odejścia :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-07-04 19:25:23
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2011-07-04 12:02, k...@N...gazeta.pl pisze:

    > Może coś się teraz przytkało, bo rano robiłem przelewy i działało. Trzeba się
    > przyzwyczaić... Po masowym odejściu z mBanku to w ogóle padnie całkiem.

    Ja tak raz mialem i jak z kilku setek zrobilo mi sie zero i nie chcialo
    wrocic to malo zawalu nie dostalem :). Ja jestem jednym z tych mbankowcow :P

  • 7. Data: 2011-07-04 19:31:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ius3m4$qho$1@news.onet.pl...

    > To zaczną się masowe odejścia :-)

    Ci co umią liczyć już przeszli :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2011-07-04 20:49:08
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    ztomasz <z...@o...eu> napisał(a):

    > Ja jestem jednym z tych mbankowcow :P

    To czeka Cię dużo stresów. Generalnie GOL nie jest zły, działa jak większość
    systemów na rynku typu eurobank, meritum, lukas, ale na pewno nie działa tak
    jak mBank - klik, klik i zrobione, tylko klik, wszystko nie działa, 5 minut
    przerwy, klik, 10 minut nic nie działa, zrobione :)

  • 9. Data: 2011-07-04 21:12:56
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > minut
    > przerwy, klik, 10 minut nic nie działa, zrobione :)

    LOL ... dobre, ale niestety prawdziwe.
    Przerabialem juz rozne interfejsy bankowe i kazdy ma swoje +/-
    aktualnie zapoznaje BGZ i tam np. podoba mi sie mozliwosc
    ustawiania alarmow smsowych na okreslone zdarzenia
    - jednym z nich jest przypomnienie o wykonaniu
    niezbednych operacji bezgotowkowych karta :D

  • 10. Data: 2011-07-06 19:47:50
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2011-07-04 22:49, k...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > jak mBank - klik, klik i zrobione, tylko klik, wszystko nie działa, 5 minut
    > przerwy, klik, 10 minut nic nie działa, zrobione :)

    Sa dwie mozliwosci albo sie przyzwyczaje albo wroce do mbank. Ogolnie na
    razie jestem zadowolony. Powodem zadowolenia jest wyplata ze wszystkich
    bankomatow za free oraz wysokie procenty na lokatach. Dzieki wyplatom z
    wszystkich bankomatow na wczasach nie musialem korzystac z karty
    tesciowej hehe.