  • 1. Data: 2009-07-23 08:36:20
    Temat: Galopujaca wolnosc slowa
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Afery polityczne będą starannie ukrywane?
    Czwartek, 23 lipca (06:40)

    Prokuratura chce monopolu na informowanie opinii publicznej i zmusza do
    milczenia policję, CBA, a także pozostałe służby, twierdzi "Dziennik",
    który dotarł do pisma zastępcy prokuratora generalnego Edwarda
    Zalewskiego, skierowanego do prokuratorów apelacyjnych i szefów służb.

    Z treści tego pisma wynika, że o jakimkolwiek wydarzeniu związanym z
    toczącym się śledztwem - np. o zatrzymaniu ministra - dowiemy się
    dopiero, gdy zgodzi się na to prokurator. Policja, CBA, ABW i inne
    służby każdorazowo będą musiały zwracać się do niego na piśmie o zgodę
    na przekazanie informacji mediom.
  • 3. Data: 2009-07-23 09:42:55
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > NTG.
    >
    > Tomek

    Widzę, że poznałeś już trzy litery. Pracuj dalej, to może kiedyś pogadamy !

  • 4. Data: 2009-07-23 11:06:42
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    > Widzę, że poznałeś już trzy litery. Pracuj dalej, to może kiedyś pogadamy
    > !

    Ale wytlumacz mi jaki zwiazek ma wiekszosc Twoich cytatow (bez linkow do
    calych artykulow) z ta grupa o GPW? Dlaczego nie ograniczysz sie do
    wklejania watkow politycznych na grupie temu poswieconej?

    --
    Lazi

  • 5. Data: 2009-07-23 11:22:46
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lazi" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    To po prostu chamstwo w najczystszej postaci. Chamstwo czasów internetu -
    zaawansowana technologia.
    Szkoda słów...

    Tomek

  • 6. Data: 2009-07-23 11:45:58
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Tomek pisze:
    > To po prostu chamstwo w najczystszej postaci. Chamstwo czasów internetu -
    > zaawansowana technologia.
    > Szkoda słów...
    >
    > Tomek

    NTG

  • 7. Data: 2009-07-23 12:06:31
    Od: "dyszel" <e...@m...pl>

> [...]
    > calych artykulow) z ta grupa o GPW? Dlaczego nie ograniczysz sie do
    > wklejania watkow politycznych na grupie temu poswieconej?

    To nie jest grupa mająca tłumaczyć debilom oczywistości, spierdalaj w
    półprzysiadzie na grupę dla debili.

  • 8. Data: 2009-07-23 17:25:24
    Od: V <r...@g...com>

    Jerzy Olszewski pisze:
> [...]
    > dopiero, gdy zgodzi się na to prokurator. Policja, CBA, ABW i inne
    > służby każdorazowo będą musiały zwracać się do niego na piśmie o zgodę

    Dlaczego osadzasz to w kontekście wolności słowa? Raczej paplanina
    policji, ABW, CBA, innych służb (zwłaszcza innych) powinna być spójna z
    paplaniną prokuratury, zarówno co do zakresu jak i czasu. Jeśli tak, to
    to pismo to takie więzy integralności. Np taka sakiewka..., co by
    pokazała gdybyś pozbawił ją więzów spójności... to tak żeby nie było, że
    niezgodnie z tematem grupy :)

    V.

  • 9. Data: 2009-07-23 18:24:21
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | Użytkownik "Lazi" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    | To po prostu chamstwo w najczystszej postaci. Chamstwo czasów internetu -
> [...]

    Tomeczku Drogi ;) nie widzę tu chamstwa ... ;)
    a jeśli Ty nie widzisz związku z giełdą - to - wybacz, musisz ponownie iść do
    szkoły i nauczyć się myślenia lub wyciągania wniosków z przesłanek ;), co na
    jedno wychodzi ..
    Barbara

  • 10. Data: 2009-07-23 18:48:46
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do
    > szkoły i nauczyć się myślenia lub wyciągania wniosków z przesłanek ;), co

    Tu możesz nie widzieć ale całokształt "pisarstwa" p.Olszewskiego to
    wyraźny objaw mamtowdupizmu...

    --
    marfi