  • 1. Data: 2008-01-03 08:28:40
    Temat: Gdzie KK MasterCard o podanych parametrach ?
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public>

    Witam,

    To wlasciwie ciag dalszy watku sprzed trzech miesiecy o podniesieniu limitu
    na KK Raiffeisen. Otrzymalem wowczas odpowiedz od banku, ze wlasciwie trzeba
    przejsc ponownie cala procedure ustalenia limitu, poczawszy od przyniesienia
    zaswiadczenia o zarobkach. Poniewaz karty uzywam od czterech lat w sposob
    wzorowy i nawet pobiezna historia obrotow na niej wskazuje, ze mam wieksza
    zdolnosc kredytowa (poza tym mnie chodzilo o dosc drobne zwiekszenie limitu
    o ok. 30% - czyli takie same, jak w przedostatniej promocji u nich przy
    przenoszeniu karty z innego banku), a nadto mam zle doswiadczenia z
    dlugoscia rozpoznawania wszelkich wnioskow w tym banku (konto lokacyjne
    zakladali mi od 13 wrzesnia do 4 grudnia, karte kredytowa wydawali od 16
    grudnia do 9 lutego), troche sie zniechecilem i postanowilem sie rozejrzec
    za konkurencja. Generalnie to strony internetowe bankow sa pod tym wzgledem
    fatalne, np. nowej karty narciarskiej w BZWBK w ogole nie ma w tabeli oplat
    i prowizji, a trzeba sie zdrowo naklikac, zeby odkryc, ze KK Millennium
    oblozona jest stalym obowiazkowym ubezpieczeniem. Mam zatem prosbe o porade.
    Gdzie moge uzyskac KK o nastepujacych parametrach:

    1) w systemie MasterCard;
    2) z podgladem przez internet (moze byc nawet taki toporny, jak w Citi, albo
    w Rajfim),
    3) bez obligatoryjnych ubezpieczen, bez karnych prowizji za nieuzywanie
    karty w danym okresie rozliczeniowym (karta bedzie przez ok. 4 - 5 miesiecy
    w roku lezec bezczynnie) i bez innych stalych obligatoryjnych oplat,
    4) z mozliwoscia zwolnienia z oplaty rocznej, przy wyrobieniu okreslonego
    rocznego obrotu (najlepiej na poziomie nizszym niz 20 000 zl), ale
    regulaminowym, a nie takim, jak w Citi...

    ... czyli o parametrach zblizonych do KK Rajwajzena.

    Byloby milo, gdyby bank umozliwial przeniesienie karty z innego banku, albo
    mial specjalne procedury dla zawodow tzw. zaufania spolecznego, ale nie jest
    to fetysz.

    Serdecznie dziekuje za wszelkie porady,

    Grzegorz

    *skrzynka beniowa na Wirtualnej Polsce*

  • 2. Data: 2008-01-03 08:38:47
    Temat: Re: Gdzie KK MasterCard o podanych parametrach ?
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Thu, 3 Jan 2008 09:28:40 +0100, Beniowa napisał(a):

    > trzeba sie zdrowo naklikac, zeby odkryc, ze KK Millennium
    > oblozona jest stalym obowiazkowym ubezpieczeniem.

    O jakim obowiązkowym ubezpieczeniu piszesz? Nie widzę na wyciągach żadnych
    prowizji.

    AK

  • 3. Data: 2008-01-03 08:49:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Beniowa napisał(a):

> [...]
    > rocznego obrotu (najlepiej na poziomie nizszym niz 20 000 zl), ale
    > regulaminowym, a nie takim, jak w Citi...

    Zobacz Onet mastercard w lukasbanku

  • 4. Data: 2008-01-03 08:56:05
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <b...@s...org> napisał w wiadomości

    > O jakim obowiązkowym ubezpieczeniu piszesz? Nie widzę na wyciągach żadnych
    > prowizji.

    Ja znalazlem tu:

    http://www.millenet.pl/karty/menu/21472/

    Wynika, ze pakiet "Bezpieczna Karta" jest obligatoryjny, i dla MasterCard
    silver wynosi 2,99 zl miesiecznie, faktycznie np. dla Visa Platinium jest
    gratis.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 5. Data: 2008-01-03 11:56:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Beniowa" <p...@o...in.public> writes:

    > 4) z mozliwoscia zwolnienia z oplaty rocznej, przy wyrobieniu okreslonego
    > rocznego obrotu (najlepiej na poziomie nizszym niz 20 000 zl), ale
    > regulaminowym, a nie takim, jak w Citi...

    A co ci przeszkadza, ze Citi ma to uznaniowo? Nie beda cie chcieli
    zwolnic z oplaty, to zamkniesz karte...

    MJ

  • 6. Data: 2008-01-03 12:32:34
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > A co ci przeszkadza, ze Citi ma to uznaniowo? Nie beda cie chcieli
    > zwolnic z oplaty, to zamkniesz karte...

    Ja kiedys mialem w Citi (jeszcze w okresie Citibank Poland S. A.) taka karte
    (wowczas byly jeszcze tylko KK VISA) , co to mi przyslali za darmo w
    promocji, karta dodatkowa tez miala byc za darmo, potem jednak oczywiscie
    pobrali oplate za karte dodatkowa, bo im sie promocje pomylily. Trzeba bylo
    to odkrecac, co bylo gehenna, bo reklamacje co prawda po dwoch tygodniach
    uznali, ale nikt pomimo kilkunastu telefonow, nie potrafil powiedziec, jak
    ma wygladac zwrot tej juz zaksiegowanej kwoty. Jak rezygnowalem juz w
    okresie Citibanku Handlowego to oczywiscie nie zaproponowali mi zadnego
    gratisowego przedluzenia, pomimo, ze obrot byl ok. 1000 - 1200 zl
    miesiecznie, co wtedy bylo troche wiecej niz dzis.
    Obawiam sie, ze powiedza, ze mnie zwolnia, ale potem i tak oplate nalicza.
    Generalnie troche jestem uprzedzony i wolalbym uniknac jakiegos tlumaczenia
    sie potem, ze to Pani Krysia z CitiPhone takiego i takiego dnia obiecala mi
    zwolnienie z oplaty rocznej.
    A jak stoi w regulaminie to nawet jak nalicza, to prosta reklamacja i juz, i
    na zadna Pania Krysie nie trzeba sie powolywac.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 7. Data: 2008-01-03 12:33:07
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fli7v5$g7k$1@news.onet.pl, *Beniowa* wrote:
> [...]
    >
    > Wynika, ze pakiet "Bezpieczna Karta" jest obligatoryjny, i dla
    > MasterCard silver wynosi 2,99 zl miesiecznie, faktycznie np. dla Visa

    Nie jest. Mam Mille MC Silver i wylaczylem ten pakiet. Moim zdaniem ta karta
    spelnia twoje wymagania.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2008-01-08 15:30:52
    Od: "Beniowa" <p...@o...in.public>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@o...in.public> napisał w wiadomości
    > Gdzie moge uzyskac KK o nastepujacych parametrach:

    Serdecznie dziekuje wszystkim za sugestie, Grzegorz