  • 1. Data: 2006-01-03 11:14:48
    Temat: Gdzie drugie konto do codziennych płatności kartą
    Od: "Casiti" <c...@i...pl>

    Cześć,

    Mam konto w Inteligo gdzie przelewane są moje główne zarobki. Tam też
    mam założone lokaty. Dla bezpieczeństwa nie zamówiłem już drugiej karty do
    tego konta i nie dokonuje z niej żadnych płatności kartą, tylko przelewy.
    Mam też konto w mbank. na nie przelewam mniejsze kwoty skąd płacę za
    codzienne wydatki: benzyna, zakupy, itd
    Potrzebowałbym jeszcze jednej karty płatniczej, w przypadku awarii
    mbank.
    Myślę, że najlepiej by było w inteligo. I teraz tak. Czy moge otworzyć
    takjakby drugie konto w ramach konta które teraz posiadam do którego
    zamówiłbym karte płatniczą i ona umożliwiałaby wypłacanie tylko z tego konta
    a nie z tego głownego.
    A może musze założyć drugie oddzielne konto ?

    z góry serdecznei dziękuje za pomoc
    Udanego dnia
    Artur

  • 2. Data: 2006-01-03 11:45:07
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Casiti wrote:

> [...]
    > takjakby drugie konto w ramach konta które teraz posiadam do którego
    > zamówiłbym karte płatniczą i ona umożliwiałaby wypłacanie tylko z tego konta

    Strona główna systemu transakcyjnego -> po lewej "otwórz nowy rachunek"

    Karol

  • 3. Data: 2006-01-03 21:20:40
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 03 Jan 2006 12:45:07 +0100, Karol S <k...@z...pl> wklepał(-a):

    >Strona główna systemu transakcyjnego -> po lewej "otwórz nowy rachunek"

    A nie prościej zamówić ponownie kartę do konta głównego, a pracodawcy podać nowy
    numer rachunku, który można przecież otworzyć (tylko trzeba pamiętać, żeby potem
    go nie usuwać :>)?

  • 4. Data: 2006-01-03 21:37:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
    [...]

    > A nie prościej zamówić ponownie kartę do konta głównego, a pracodawcy podać nowy
    > numer rachunku, który można przecież otworzyć (tylko trzeba pamiętać, żeby potem
    > go nie usuwać :>)?

    Nie bardzo widzę różnicę jeśli chodzi o "skomplikowanie" obu operacji :-)
    KJ