  • 1. Data: 2006-08-15 17:37:38
    Temat: Gdzie fundusze?
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Witam
    Mam konto w Pekao SA, gdzie jest możliwość
    inwestowania w fundusze. Niestety dostępne są
    tylko fundusze Pioneera no i obsługa jest jakaś
    taka drętwa - mało informacji itd..

    W związku z tym proszę o radę - gdzie warto założyc
    konto do funduszy? Może Pekao nie jest takie złe?
    A może lepiej mBank? Lukas? Inne? Jakie są plusy, minusy?
    Ponieważ nie zamierzam chwilowo rezygnować z konta
    w Pekao wolałbym, żeby drugie konto było maksymalnie
    tanie.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 2. Data: 2006-08-15 17:42:11
    Temat: Re: Gdzie fundusze?
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 15 Aug 2006 19:37:38 +0200, name: Miroo:

> [...]
    > Ponieważ nie zamierzam chwilowo rezygnować z konta
    > w Pekao wolałbym, żeby drugie konto było maksymalnie

    Aha, dodam jeszcze że przy drugim koncie nie interesują
    mnie ani karty bankomatowe ani kredytowe itd
    Ważne są jedynie:
    - wszystko co dotyczy funduszy (niestety jeszcze niewiele
    wiem na ten temat więc nie wiem na co zwrócić uwagę)
    - dostęp przez www
    - niezbyt wielkie opłaty za przelewy

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 3. Data: 2006-08-15 18:04:42
    Od: "J" <...@g...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w wiadomości
    > W związku z tym proszę o radę - gdzie warto założyc
    > konto do funduszy? Może Pekao nie jest takie złe?
    > A może lepiej mBank? Lukas? Inne? Jakie są plusy, minusy?

    Różne fundusze są obsługiwane przez różne banki
    Wiele ma internetowy, niezależny od banków dostęp

    Przyjrzyj się:
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml
    http://www.efund.pl/home.app
    http://www.tfi.hoga.pl/notowania.asp?nazwa=Notowania
    +funduszy+inwestycyjnych
    http://www.ingtfi.pl/u235/navi/34412

  • 4. Data: 2006-08-15 18:07:26
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > W związku z tym proszę o radę - gdzie warto założyc
    > konto do funduszy?

    Tylko mBank. O ile dobrze pamiętam, są tam 74 różne fundusze, wszystkie do
    nabycia bez opłat przez całkiem niezły serwis internetowy.
    Konto też za darmo, jedyny koszt to przelewy zewnętrzne 0,50.
    Szczegóły:

  • 5. Data: 2006-08-15 18:18:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Aug 2006 20:07:26 +0200,
    osoba podpisana: zycie_po_zyciu <z...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > Konto też za darmo, jedyny koszt to przelewy zewnętrzne 0,50.

    Przy czym en koszt ponosisz tylko wtedy gdy pieniądze z umorzenia,
    będzeisz chciał wysłać gdzieś w świat.

    Ponadto: jeśli będziesz chciał podgląd arki to załóż sobie konto
    związane z Allekartą lub kartą Money Prepaid, i do tego usługi
    elektroniczne w BZWBK.

    kjonca
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 6. Data: 2006-08-16 19:24:03
    Od: "Maxik" <m...@i...internetdsl.pl>

    Mam konto w mbank i rzeczywiscie jest w czym wybierać, choć nie wszystkie
    interesujące mnie fundusze tam znalazłem. Aczkolwiek mogę polecić -
    interfejs jest prosty i logiczny, a wszystkie wątpliwości są w FAQ
    Maxik

  • 7. Data: 2006-08-17 18:33:42
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 15 Aug 2006 19:37:38 +0200, name: Miroo:

> [...]
    > Ponieważ nie zamierzam chwilowo rezygnować z konta
    > w Pekao wolałbym, żeby drugie konto było maksymalnie

    Dziękuję za odpowiedzi :)
    W związku z tym kieruję się na mBank...

    Miroo (http://miroo.ovh.org)