  • 1. Data: 2003-08-31 21:17:14
    Temat: Gdzie kupić bilon euro w Warszawie?
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    Witam...

    Potrzebuję pewnej na sto procent informacji: gdzie kupić w centrum
    Warszawy bilon euro? Kantor, bank... obojętne... Pytałem w kilku
    kantorach: Nie prowadzą, bo koszty i w ogóle... Pozostaje chyba tylko
    bank, ale który? Może PKO BP przy Rotundzie?

    --
    My eyes are shut I cannot see
    though clear is thy despair

  • 2. Data: 2003-09-01 08:16:12
    Temat: Re: Gdzie kupić bilon euro w Warszawie?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Wiedźma Ple-Ple" <n...@b...of.spam> napisał w wiadomości
    l.in.man...
    > Potrzebuję pewnej na sto procent informacji: gdzie kupić w centrum
    > Warszawy bilon euro? Kantor, bank... obojętne... Pytałem w kilku

    A w całej Polsce jest taka kwota ????
    Rozumiem, że chodzi o polski bilion (12 zer po jedynce):-))

  • 3. Data: 2003-09-01 08:18:16
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > Potrzebuję pewnej na sto procent informacji: gdzie kupić w centrum
    > Warszawy bilon euro? Kantor, bank... obojętne... Pytałem w kilku

    Chcesz go "oskubać"??? przynajmniej z 1 promila skarbca ??:-)

  • 4. Data: 2003-09-01 09:34:54
    Od: "Marcin Grzybek" <m...@N...gazeta.pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> napisał(a):

    > Chcesz go "oskubać"??? przynajmniej z 1 promila skarbca ??:-)

    Zupełnie nie rozumiem o co ci chodzi czytając twoje wypowiedzi? Paliłeś/aś
    coś?

  • 5. Data: 2003-09-01 09:35:01
    Od: "Marcin Grzybek" <m...@N...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2003-09-01 10:41:16
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A w całej Polsce jest taka kwota ????
    > Rozumiem, że chodzi o polski bilion (12 zer po jedynce):-))

    bilon = monety
    bilon =/ bilion

    Rozumiem, ze glodnemu chleb na mysli ale umiejetnosc uwaznego
    czytania nigdy nie zaszkodzi a moze pomoc ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl