  • 1. Data: 2010-01-24 18:23:15
    Temat: Gdzie obecnie dobry procent?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Tradycyjne pytanie - gdzie dobry procent.
    załózmy kwote około 20.000
    termin moze byc około roku, moze byc krócej - jak uwazacie.
    Fajnie byłoby, aby mozna było w opcjach lokaty ustawic, zeby po jej
    zakonczeniu cała kwota została wysłana na jkis konkretny rachunek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 2. Data: 2010-01-24 19:09:27
    Temat: Re: Gdzie obecnie dobry procent?
    Od: perian <p...@i...pl>

    https://lokaty.open.pl/form1/94/

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 3. Data: 2010-01-24 19:28:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości news:24012010.7170D73B@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Fajnie byłoby, aby mozna było w opcjach lokaty ustawic, zeby po jej
    > zakonczeniu cała kwota została wysłana na jkis konkretny rachunek:

    http://skok-rafineria.pl/index.php?option=com_conten
    t&view=article&id=50&Itemid=93

    Kris

  • 4. Data: 2010-01-24 19:30:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "perian" news:xhcztbmxymzs.dlg@perian.pl

    > https://lokaty.open.pl/form1/94/

    dodajmy 6 albo 12 miesięcy.

  • 5. Data: 2010-01-24 20:43:38
    Od: "lokatybezbelki" <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    najwyżej oprocentowane są produkty bez "Belkowe" zazwyczaj lokaty jednodniowe na
    np. okres 3,5,6m.Nieźle oprocentowane są Rachunki oszczędnościowe ale
    oprocentowanie może się zmienić.
    1.Open Finance
    2.Eurobank
    3.MeritumBank

    Pozdrawiam.
    --------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 6. Data: 2010-01-24 21:30:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Kris napisał(a) :

    > http://skok-rafineria.pl/index.php?option=com_conten
    t&view=article&id=50&Itemid=93

    He, ściągając plik pdf z prawego górnego rogu, otrzymujemy na dysku
    plik o nazwie hacked.pdf. Pusty, oprócz nagłówka.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 7. Data: 2010-01-24 21:54:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "lokatybezbelki" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5fb7.000000bf.4b5cb0fa@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > jednodniowe na
    > np. okres 3,5,6m.Nieźle oprocentowane są Rachunki oszczędnościowe ale

    Daj spokoj z tymi lipnymi lokatami. Jak ktos moze zamrozic kase na kilka
    m-cy i nie toleruje duzego ryzyka to wplaca sobie kase na obelkowany fundusz
    inwestycyjny obligacji (np. PKO) i dostanie wiecej niz na lokatach. A jak
    przyjdzie mu ktoregos dnia do glowy wyciagnac kase to nie obetna mu zadnych
    zyskow poza podatkiem.

    MK

  • 8. Data: 2010-01-24 22:11:47
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hjie0i$thl$1@news.interia.pl

> [...]
    fundusz
    > inwestycyjny obligacji (np. PKO) i dostanie wiecej niz na lokatach.

    A czemu na obligacji na nie np. fundusz pieniężny?

    > A jak przyjdzie mu ktoregos dnia do glowy wyciagnac kase to nie obetna mu
    zadnych
    > zyskow poza podatkiem.

    W stricte jednodniowych lokatach/kontach też nic ci nie obetną.

  • 9. Data: 2010-01-24 22:19:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu na obligacji na nie np. fundusz pieniężny?

    Bo zwrot z pienieznych jest na poziomie lokat lub nizej, a obligacyjny PKO
    idzie mi na 8,5% rocznie, Idea jeszcze lepiej. Ryzyko niskie, zmiennosc
    mala.

    > W stricte jednodniowych lokatach/kontach też nic ci nie obetną.

    Ale takie na palcach jednej reki mozesz policzyc. Z 3 zaproponowanych byla
    jedna. Ja trzymam jeszcze tylko konto w EB dlatego, ze nie chce mi sie isc
    i go zamknac, a poniewaz jest bezplatne to nie mam zadnej motywacji ;).

    MK

  • 10. Data: 2010-01-24 22:32:39
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hjifgi$v93$1@news.interia.pl

    > Bo zwrot z pienieznych jest na poziomie lokat lub nizej, a obligacyjny PKO
    > idzie mi na 8,5% rocznie, Idea jeszcze lepiej. Ryzyko niskie, zmiennosc
    > mala.

    Pytania:
    1. inwestujesz po przez SFI czy w inny sposób?
    2. pakujesz pieniądze do tego funduszu:
    http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obli czy tego:
    http://www.pkotfi.pl/index.php?id=f_obliex