  • 1. Data: 2002-08-21 09:08:55
    Temat: Gdzie szybko 16000PLN
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    potrzebuje 16.000PLN na 3 lata Sprawa pojawila sie dzisiaj i do soboty musze
    miec kase.
    Z góry odpadają wszystkie banki/firmy żądające poręczeń - nie chcę nikogo
    wiązać.

    Interesuje mnie weksel (hipoteka, zastaw na samochodzie odpadaja - za dlugo
    to trwa)

    Drugi warunek to oprocentowanie - na razie znalazlem Citi 24% troche sporo.

    Zatrudnienie na etat, specjalista ds telekomunikacji, znana firma

    Prosze o powazne odpowiedzi

    Dziekuje

    Mariusz
    p.s. oczywiście systemom argentyńskim także dziękuję

  • 2. Data: 2002-08-21 09:19:56
    Temat: Re: Gdzie szybko 16000PLN
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

> [...]
    > miec kase.
    > Z góry odpadają wszystkie banki/firmy żądające poręczeń - nie chcę nikogo

    najprosciej bedzie zaczac od banku gdzie masz konto. jak masz odpowiednie wplywy to
    z kredytem odnawialnym/gotowkowym nie powinno byc problemu, moze obejdzie sie nawet
    bez zaswiadczenia z pracy.

    wojtek

  • 3. Data: 2002-08-21 10:41:09
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    wplywy to
    > z kredytem odnawialnym/gotowkowym nie powinno byc problemu, moze obejdzie
    na nieszczescie mam w PKO S.A. :-( mam otwarta linie debetowa ale nie az
    taka a zwiekszenie limitu to max 3* wplywy miesieczne - czas rozpatrzenia
    wniosku 10dni etc.

    Mariusz

  • 4. Data: 2002-08-21 12:24:36
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ajvlbb$oof$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > miec kase.
    > Z góry odpadają wszystkie banki/firmy żądające poręczeń - nie chcę nikogo

    troche duzo jak bez poreczenia, ale mnie swoja szybkoscia zaskoczyl
    MultiBank - kredyt gotowkowy do 10 000 zl bez poreczycieli, wniosek w
    poniedzialek, wyplata kredytu w piatek,
    moze reszte w innym banku np. wspomnianym Citi, ale jak jest u nich z
    szybkoscia to nie wiem
    bez poreczycieli maja jeszcze kredyt gotowkowy w DB24, ale tylko do 5 000 i
    w Raiffesienie (do 60 000) ale nie wiem ile trwaja formalnosci

    Piotr

  • 5. Data: 2002-08-21 13:24:38
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > bez poreczycieli maja jeszcze kredyt gotowkowy w DB24, ale tylko do 5 000
    > w Raiffesienie (do 60 000) ale nie wiem ile trwaja formalnosci
    Dzieki zbadam możliwości

    Pozdrawiam
    Mariusz