  • 1. Data: 2012-11-26 19:38:07
    Temat: Gdzie szybko i przez net założę konto w USD? - pilne
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Oszczędnościowe lub ROR, byle za darmo i szybko, żebym jeszcze dzisiaj
    miał numer, w jednym z tych banków (w kolejności preferencji):

    ING
    Mille
    EB
    BGŻ
    mBank

    Oczywiście w tych bankach mam już konta.

    Thank you from the mountain for speed answer.
    ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-11-26 20:10:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBank
    >
    > Oczywiście w tych bankach mam już konta.
    >
    > Thank you from the mountain for speed answer.

    chyba 'in advance' zamiast 'from the mountain' ale wracajac do rzeczy to z
    wymienionych chyba od razu otworzysz emax USD w mBanku- niestety brak
    placowe, chociaz mozna wyplacic przez Multibank z dod. oplata.
    BGZ-oddzial, EB-brak waluty, Mile- nie znam, ING dawniej tylko w placowkach,
    ale juz dawno z niego nie korzystam, takze sprawdz we wnioskach do
    otwierania rachunkow.

  • 3. Data: 2012-11-26 20:18:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:
> [...]
    > mBank
    >
    > Oczywiście w tych bankach mam już konta.
    >
    > Thank you from the mountain for speed answer.

    na pewno mbank.

  • 4. Data: 2012-11-26 20:35:34
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-26 20:10, Krzysztof pisze:
> [...]
    > BGZ-oddzial, EB-brak waluty, Mile- nie znam, ING dawniej tylko w placowkach,
    > ale juz dawno z niego nie korzystam, takze sprawdz we wnioskach do

    Dzięki.
    (Żartu nie załapałeś... iny żart: shit walks around me)
    Te manewry z $ mogą się skończyć wypłatą $ do garści w marmurku, więc
    uszeregowałem w kolejności odległości do marmurka :)

    Chyba się skończy więc na ING. Oddział mam tak blisko, że mogę z balkonu
    napluć na dach, ROR można otworzyć przez net (nie wiem ile się na to
    czeka), potem oszczędnościowe na 0.5% w tymże oddziale i niech sobie $
    leży aż będzie potrzebne.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 5. Data: 2012-11-26 22:58:43
    Od: gral <n...@e...pl>

    SQLwiel napisał(a):

> [...]
    > napluć na dach, ROR można otworzyć przez net (nie wiem ile się na to
    > czeka), potem oszczędnościowe na 0.5% w tymże oddziale i niech sobie $

    Mille otworzysz też kliknięciem (tak zrobiłem sam niedawno).
    Niestety zamknąć już się tak nie da :D

  • 6. Data: 2012-11-27 17:16:54
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > chyba 'in advance' zamiast 'from the mountain' ale wracajac do rzeczy to

    Jak nie zrozumiales humoru i chciales poprawic,
    to juz mogles poprawic calosc :P

  • 7. Data: 2012-11-27 17:19:49
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Oszczędnościowe lub ROR, byle za darmo i szybko, żebym jeszcze dzisiaj
    > miał numer, w jednym z tych banków (w kolejności preferencji):

    Jakbys rano zadzialal to mialbys jeszcze dzisiaj w np.:
    Alior Sync
    Kantor Alior

    Ogolnie walutowe (darmowe) ma mBank, Raiff.
    i sporo innych, ale ostatnio tylko te 2 pierwsze uzywalem.