  • 1. Data: 2009-01-30 12:57:06
    Temat: Gdzie tania KK?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    potrzebuję karty z limitem 600-800zł, najlepiej z dostępem Online, choć
    niekoniecznie. Oprocentowanie mnie nie interesuje, bo chcę ją spłacać w
    terminie. Warunek: Ma być możliwie tania. Co proponujecie? Do tej pory
    korzystałem z Sygmy, ale nie chcą dać 600 limitu, to niech idą w diabły.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 2. Data: 2009-01-30 13:17:26
    Temat: Re: Gdzie tania KK?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 13:57, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > terminie. Warunek: Ma być możliwie tania. Co proponujecie? Do tej pory
    > korzystałem z Sygmy, ale nie chcą dać 600 limitu, to niech idą w diabły.

    Polbank
    24 transakcje w roku zwalniaja od oplat w najtanszej kk
    Wzglednie Polbank era - zwrot 1% od transakcji dochodzi i trzeba
    zrobic 36 transakcji rocznie

    Fajny system ratalny w kartach.Korzystam.

    Limit radze wziasc z 5000 - wlasnie ze wzgledu na zakupy ratalne
    pomniejszajace dostepny linmit.

  • 3. Data: 2009-01-30 15:19:19
    Od: " misza" <m...@N...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > terminie. Warunek: Ma być możliwie tania. Co proponujecie? Do tej pory
    > korzystałem z Sygmy, ale nie chcą dać 600 limitu, to niech idą w diabły.

    Polecam Citibank

  • 4. Data: 2009-01-30 17:34:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Tristan" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > terminie. Warunek: Ma być możliwie tania. Co proponujecie? Do tej pory
    > korzystałem z Sygmy, ale nie chcą dać 600 limitu, to niech idą w diabły.

    Pewnie masz coś nabrudzone w BIK-u. Jeśli tak, to raczej nie dostaniesz
    sensownej karty. Ktoś pisał, że Carrefour wydaje karty z limitem 500 zł od
    ręki i bez zaświadczeń, opłata roczna 20 zł. Nie wiem, czy sprawdzają BIK.

    k.

  • 5. Data: 2009-01-30 17:41:46
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 30 styczeń 2009 18:34
    (autor kashmiri
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <glvcub$hf4$1@news.interia.pl>):

    > Pewnie masz coś nabrudzone w BIK-u.

    Ale nie mam żadnych zaległości. Wszystko spłacam na bieżąco. Ba! Teraz mam
    mniej kredytów niż kiedyś, bo kiedyś miałem więcej rzeczy na raty, teraz
    już większość pospłacana.

  • 6. Data: 2009-01-30 17:44:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    mniej kredytów niż kiedyś, bo kiedyś miałem więcej rzeczy na raty, teraz
    już większość pospłacana. No chyba że ten durny GEMonej mnie wpisał. Bo
    wcześniej ratował mnie zawsze Łukasz. A teraz jakieś takie paskudztwo
    wlazło wszędzie i brałem niestety raty w MM oraz w Promise. W tym ostatnim
    na siłę wciśli mi kartę, ale odesłałem wtedy z komentarzem, że nie chcę
    mieć z nimi nic do czynienia. Może z zemsty mnie wpisali fałszywie.

  • 7. Data: 2009-01-30 17:55:51
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > terminie. Warunek: Ma być możliwie tania. Co proponujecie? Do tej pory
    > korzystałem z Sygmy, ale nie chcą dać 600 limitu, to niech idą w diabły.

    Podłączę się pod pytanie:
    Jaka karta do płatności internetowych za granicą?; obroty na tej karcie
    miałbym 200-400zł/mc. Również spłacałbym w terminie.
    Interesuje mnie jak najniższy koszt wydania/przedłużenia oraz dobre
    kursy walutowe.

  • 8. Data: 2009-01-30 17:59:05
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    ruf10 wrote:

> [...]
    > miałbym 200-400zł/mc. Również spłacałbym w terminie.
    > Interesuje mnie jak najniższy koszt wydania/przedłużenia oraz dobre

    Jak tak to chyba Polbank. Podobno co do kursow to nie ma sobie rownych.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 9. Data: 2009-01-30 18:10:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 30 styczeń 2009 18:59
    (autor Maverick
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <glvf59$42a$2@inews.gazeta.pl>):

    > Jak tak to chyba Polbank. Podobno co do kursow to nie ma sobie rownych.

    A tam o jakąś konkretną usługę pytać?

  • 10. Data: 2009-01-30 21:09:52
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "ruf10" <r...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > miałbym 200-400zł/mc. Również spłacałbym w terminie.
    > Interesuje mnie jak najniższy koszt wydania/przedłużenia oraz dobre kursy

    Skoro ni potrzebujesz dużego limitu, to zwykły (debetówka) delfinek mBanku
    nie wystarczy? Względnie karta do izzyKonta w tymże banku. Wszystko za
    darmo, podgląd blokad, niezłe kursy, sam ustawiasz limity autoryzacyjne,
    itd. Z tym że zadziała tylko w sklepach obsługujących VE.

    k.