  • 1. Data: 2012-03-25 14:27:32
    Temat: Gdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W związku z poprzednim wątkiem dot. karty debetowej w Polbanku, i
    rezygnacją z którą pewnie będę musiał poczekać, chciałbym wykonać 5
    transakcji do końca miesiąca. Niestety jestem za granicą i karty nie mam
    fizycznie przy sobie.

    W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty?
    Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

    Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują
    1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł

  • 2. Data: 2012-03-25 14:48:52
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-03-25 14:27, XYZ pisze:
> [...]
    >
    > Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują
    > 1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł

    Możesz mieć nadpłatę w allegro.

    mp.

  • 3. Data: 2012-03-25 20:09:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 14:27:32 +0200, XYZ napisał(a):

    > W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty?
    > Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

    Możesz też jakaś dotację puścić na coś co lubisz albo używasz.

    > Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują
    > 1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł

    No można mieć nadpłatę jak już Ci napisał Michał.
    No i możesz też zapłacić skoro to tylko jeden miesiąc tak ma być, chyba
    się nic wielkiego nie stanie ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2012-03-26 16:48:02
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 25.03.2012 XYZ <j...@m...bin> napisał/a:
    > W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty?
    > Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

    obciążyć jej przez paypal'a nie da się ?
    a później nawet zwrócić to na konto swoje ?
    pewnie jakąś tam prowizję za to pobiorą przy okazji

  • 5. Data: 2012-03-26 17:02:44
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "PKL" <s...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości

    > obciążyć jej przez paypal'a nie da się ?
    > a później nawet zwrócić to na konto swoje ?
    > pewnie jakąś tam prowizję za to pobiorą przy okazji

    Pewnie da sie, IMO szybciej SkyCash

  • 6. Data: 2012-03-26 20:41:45
    Od: MarcinK <m...@u...gazeta.pl>

    > Pewnie da sie, IMO szybciej SkyCash