  • 1. Data: 2010-06-15 11:37:09
    Temat: Gdzie wykaz bankomatów
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Gdzie w necie znajdę stronę na której będzie wykaz w jakich nominałach
    wydają kasę bankomaty. Chodzi mi o nominały 10 i 20 zł bo od 50 zł to
    chyba wszystkie wydają. Na stronie http://www.karty.pl/ nic takiego
    nie znalazłem

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-06-15 13:39:01
    Temat: Re: Gdzie wykaz bankomatów
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 15 Cze, 13:37, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Gdzie w necie znajdę stronę na której będzie wykaz w jakich nominałach
    > wydają kasę bankomaty. Chodzi mi o nominały 10 i 20 zł bo od 50 zł to

    Wydaje mi sie, ze trudno bedzie znalexc scisla i zawsze aktualna
    liste.
    Zapewne wiekszosc bankomatow z technicznego punktu widzenia moglaby
    wydawac wszystkie dostepne nominaly, a to jakimi nominalami sa
    zasilane, zalezy od sztucznych ograniczen, od procedur jakie aktualnie
    stosuje operator - a to sie moze zmienic.

    z doswiadczenia:

    BZWBK: od 50
    EURONET: od 50
    PEKAO SA: od 20

  • 3. Data: 2010-06-15 14:04:29
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 15 Jun 2010 06:39:01 -0700 (PDT), choczsz wrote:
    > z doswiadczenia:
    > BZWBK: od 50

    Rok temu wyplacilem z tegoz 10 zl przy Wielickiej w Krakowie.
    Polbank: 20 zl.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2010-06-15 14:09:50
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "choczsz"
    a.googlegroups.com

    > z doswiadczenia:
    > BZWBK: od 50

    od 50 kiedy ludziska wyciągną wszystkie banknoty o nominale jakimi jest
    zapakowany bankomat. Z własego doświadczenia i obserwacji wnioskuję, że ww.
    nominały cieszą się bardzo dużą popularnością, w wyniku czego czasami
    otrzymujemy informację, że możliwa wypłata musi stanowić wielokrotność bądź
    równowartość kwoty 50 PLN.

  • 5. Data: 2010-06-15 14:49:19
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > zasilane, zalezy od sztucznych ograniczen, od procedur jakie
    > aktualnie
    > stosuje operator - a to sie moze zmienic.

    Aha rozumiem.

    Ja mogę dodać sieć SKOK24 od 20 zł

    Może jeszcze ktoś by się dopisałem ze swoimi spostrzeżeniami gdzie
    wydają
    10 i 20

    BZWBK: od 50
    EURONET: od 50
    PEKAO SA: od 20

    Pamiętam że parę lat temu w BZWBK wypłaciłem 20 zł

    Pozdrawiam
    Damian

  • 6. Data: 2010-06-15 15:18:23
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Damian Niusy" news:hv83tf$r0b$1@news.onet.pl

    > Może jeszcze ktoś by się dopisałem ze swoimi spostrzeżeniami gdzie
    > wydają
    > 10 i 20

    cash4you - minimum 20 PLN
    eService - minimum 20 PLN

  • 7. Data: 2010-06-15 15:33:07
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Damian Niusy pisze:
> [...]
    > EURONET: od 50
    > PEKAO SA: od 20
    >
    > Pamiętam że parę lat temu w BZWBK wypłaciłem 20 zł

    BZWBK wydaja od 10zl innakwota>10zl i masz.
    pekao SA od 20zl.

  • 8. Data: 2010-06-15 18:58:53
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT choczsz scripsit:

    > z doswiadczenia:

    > BZWBK: od 50

    Bez problemów dostaję w bankmacie BZ WBK banknoty 10-złotowe.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl

  • 9. Data: 2010-06-16 08:44:24
    Od: choczsz <z...@j...pl>

    On 15 Cze, 20:58, Jacek Skowroński <j...@v...pl> wrote:
    > PT choczsz scripsit:

    > Bez problemów dostaję w bankmacie BZ WBK banknoty 10-złotowe.
    >
    > --
    > Jacek Skowroński                                        http://jacek.alauda.pl

    W takim razie sorry za wprowadzenie w blad.
    Z WBK wybieram rzadko i glownie z jednej lokalizacji, mozliwe ze ten
    konkretnie bankomat zachowuje sie inaczej, czy moze akurat trafialem
    na brak 10-zlotowek albo po prostu mi sie cos poebao.

  • 10. Data: 2010-06-16 22:21:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>