eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2015-01-27 01:34:55
    Temat: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    jak może pamiętacie denerwowałem się w listopadzie zeszłego roku na to, że
    Getin Bank ma bałagan po sławetnej konserwacji z 07.11.2014 - wówczas
    opisałem mój problem z tym, że w oddziale nie chcą podpisać umowy, która
    wyskakuje w serwisie internetowym, zasłania ten serwis i ogólnie nie można
    korzystać z bankowości elektronicznej ze względu na tą niepodpisaną umowę.

    http://grupy-
    dyskusyjne.money.pl/re;getin;bank;-;bardzo;dluga;kon
    serwacja,post,1160953.html

    MessageID tamtego posta: <m438q8$j83$1@speranza.aioe.org>

    Otrzymałem (w końcu, po ponad 2 miesiącach) odpowiedź na moją reklamację.
    Dodam, że wcześniej (po 30 dniach) Getin Bank przesłał mi info, że sprawa
    jest złożona i potrzebuje kolejny miesiąc na jej rozwiązanie.

    Ogólnie wtedy (po tym weekendzie listopadowym) udało mi się podpisać umowę
    na bankowość elektroniczną w oddziale Getin Bank. Nie będę tutaj wspominał
    skąd się wzięła treść tej umowy, ale treść tego co podpisaliśmy z doradcą
    klienta jest w pełni zgodna z tym co się pojawia po zalogowaniu do tejże
    bankowości elektronicznej. Mimo że umowa jest podpisana to i tak "wyskakuje"
    nadal w bankowości elektronicznej i nie mogę korzystać z bankowości
    elektronicznej.

    Otrzymałem od Banku mniej więcej taką wiadomość:

    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Uprzejmie potwierdzamy, iż w dniu XX.11.2014 r. podpisał Pan Umowę o
    Bankowość Internetową w formie papierowej w oddziale naszego Banku,
    mieszczącym się przy ul. NazwaUlicy w NazwaMiejscowości. Dodatkowo
    chcielibyśmy poinformować, iż aby móc korzystać w pełni z nowej odsłony
    Bankowości Internetowej należy ją zaakceptować za pośrednictwem Bankowości
    Internetowej. W związku z tym, prosimy o jej akcept. W celu uzyskania
    pomocy, prosimy o kontakt z Infolinią, pod numerem telefonu 197 97 lub z
    najbliższym oddziałem naszego Banku.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    podpisała.

    --
    Wysłane z pola.


  • 2. Data: 2015-01-27 10:33:41
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org...

    > Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    > podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    > wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    > podpisała.

    Ty chcesz się kopać z koniem, czy korzystać z tej ich bankowości
    internetowej? Bo jak chcesz korzystać, to zaakceptuj i tyle. Oczywiście
    trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez net,
    a drugi raz osobiście przychodząc do banku. Jak rozumiem do któregoś z tych
    kanałów Bank nie ma zaufania, a to w tej sytuacji jest silnie niepokojące.
    Bo albo podejrzewają swojego pracownika, że źle sprawdził tożsamość
    składajacego podpis lub wręcz ów podpis sfałszował. Albo przyznają sie, że
    sposób weryfikacji klienta w ichniejszej bankowości internetowej jest
    wątpliwy. Zapytałbym o to bank, bo jeśli to ten drugi przypadek, to
    zalecałbym daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z niego, skoro
    nawet sam Bank nie wierzy w skuteczność jego zabezpieczeń.


  • 3. Data: 2015-01-27 18:14:47
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Ja zlewam te ich umowy bo co chwilę chcą wprowadzić na jakąś minę (np.
    wysoki debet za prowizje). Czekam tylko na koniec moneyback i dostają
    kopa w te kościste dupsko...

    --
    radar


  • 4. Data: 2015-01-28 11:32:40
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    >> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    >> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    >> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    >> podpisała.

    No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to
    zrobić.

    Grzexs


  • 5. Data: 2015-01-28 11:42:37
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:maads6$7pq$1@node2.news.atman.pl...
    >>> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    >>> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    >>> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    >>> podpisała.
    > No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to
    > zrobić.

    Co "jak wykonać"? Jak podpisać aneks do umowy?


  • 6. Data: 2015-01-28 15:01:58
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > news:ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org...
    >
    >> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    >> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    >> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    >> podpisała.
    >
    > Ty chcesz się kopać z koniem, czy korzystać z tej ich bankowości
    > internetowej? Bo jak chcesz korzystać, to zaakceptuj i tyle. Oczywiście

    Raczej kopać się z koniem. Jakby to było moje podstawowe konto, to bym je po
    prostu zlikwidował w sierpniu 2014 jak podczas konserwacji im się ustaliło
    na cały długi weekend ujemne saldo na moim rachunku, dzięki czemu nie mogłem
    wykonać żadnej operacji kartą płatniczą.

    > trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez
    > net, a drugi raz osobiście przychodząc do banku. Jak rozumiem do któregoś
    > z tych kanałów Bank nie ma zaufania, a to w tej sytuacji jest silnie
    > niepokojące. Bo albo podejrzewają swojego pracownika, że źle sprawdził
    > tożsamość składajacego podpis lub wręcz ów podpis sfałszował. Albo
    > przyznają sie, że sposób weryfikacji klienta w ichniejszej bankowości
    > internetowej jest wątpliwy. Zapytałbym o to bank, bo jeśli to ten drugi
    > przypadek, to zalecałbym daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z
    > niego, skoro nawet sam Bank nie wierzy w skuteczność jego zabezpieczeń.

    Rzecz raczej w tym, że ich system informatyczny nie przewiduje możliwości
    wprowadzenia informacji o zaakceptowaniu tej umowy przez bankowość
    oddziałową. Po prostu nie mają na to pola na profilu klienta czy nie wiem
    jak to konkretnie w GB wygląda.

    Tylko że w innych firmach jest tak, że to system informatyczny służy do
    realizacji celów biznesowych. W GB jest najwyraźniej odwrotnie i jeżeli
    system nie ma formatki (widoku, ekranu, czy jakkolwiek) do zmiany tego typu
    danych, to GB spuszcza klienta na drzewo.

    Generalnie rozumiem, że nie mają w oddziałówce narzędzia w którym mogliby
    kliknąć, że mam tą umowę podpisaną. Właśnie po to złożyłem reklamację do
    centrali banku. W każdym banku, dla którego klient ma jakiekolwiek
    znaczenie, zostałoby to po prostu skorygowane na poziomie centali i byłoby
    OK. Niestety nie w GB.

    --
    Wysłane z pola.





  • 7. Data: 2015-01-30 10:45:27
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2015-01-28 o 11:42, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
    > news:maads6$7pq$1@node2.news.atman.pl...
    >>>> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    >>>> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    >>>> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    >>>> podpisała.
    >> No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to
    >> zrobić.
    >
    > Co "jak wykonać"? Jak podpisać aneks do umowy?

    Tak. Gdzieś tam podobno trzeba kliknąć, ale nie udało mi się znaleźć
    tego miejsca.

    --
    Grzexs


  • 8. Data: 2015-02-01 16:46:12
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:maaq4p$4ua$1@speranza.aioe.org...
    > Robert Tomasik wrote:
    >
    > Generalnie rozumiem, że nie mają w oddziałówce narzędzia w którym mogliby
    > kliknąć, że mam tą umowę podpisaną. Właśnie po to złożyłem reklamację do
    > centrali banku. W każdym banku, dla którego klient ma jakiekolwiek
    > znaczenie, zostałoby to po prostu skorygowane na poziomie centali i byłoby
    > OK. Niestety nie w GB.

    Podbone siupy występują w innych bankach. W Pekao SA w oddziale nie mogłem
    wyłączyć płatności bezstykowych - trzeba dzwonić na "inforlinię" do obsługi
    kart.

    Arek



  • 9. Data: 2015-02-02 08:19:50
    Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 01:35:01 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > (...)
    > Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
    > podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
    > wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
    > podpisała.

    Obawiam sie, ze mozesz miec z tym klopot.
    Ten ich "akcept", to wcisniecie guzika "Akceptuj umowe", nastepnie przychodzi sms z
    kodem, ktorym potwierdzasz akceptacje.
    Mialem podobny problem z kontem oszczednosciowym, ktore zakladalem w systemie
    transakcyjnym.
    Niestety, nie udalo mi sie zaakceptowac umowy, bo guzik akceptacji nie pojawil sie w
    miejscu, gdzie powinien byc :|
    W efekcie, po kiku dyskusjach telefonicznych i mailowych, dalem spokoj - konto lezy
    puste, bo nie da sie na niego przelac pieniedzy.

    --
    pozdr.
    ls

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1