-
1. Data: 2015-01-27 01:34:55
Temat: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: janek z pola <a...@e...pl>
Witam,
jak może pamiętacie denerwowałem się w listopadzie zeszłego roku na to, że
Getin Bank ma bałagan po sławetnej konserwacji z 07.11.2014 - wówczas
opisałem mój problem z tym, że w oddziale nie chcą podpisać umowy, która
wyskakuje w serwisie internetowym, zasłania ten serwis i ogólnie nie można
korzystać z bankowości elektronicznej ze względu na tą niepodpisaną umowę.
http://grupy-
dyskusyjne.money.pl/re;getin;bank;-;bardzo;dluga;kon
serwacja,post,1160953.html
MessageID tamtego posta: <m438q8$j83$1@speranza.aioe.org>
Otrzymałem (w końcu, po ponad 2 miesiącach) odpowiedź na moją reklamację.
Dodam, że wcześniej (po 30 dniach) Getin Bank przesłał mi info, że sprawa
jest złożona i potrzebuje kolejny miesiąc na jej rozwiązanie.
Ogólnie wtedy (po tym weekendzie listopadowym) udało mi się podpisać umowę
na bankowość elektroniczną w oddziale Getin Bank. Nie będę tutaj wspominał
skąd się wzięła treść tej umowy, ale treść tego co podpisaliśmy z doradcą
klienta jest w pełni zgodna z tym co się pojawia po zalogowaniu do tejże
bankowości elektronicznej. Mimo że umowa jest podpisana to i tak "wyskakuje"
nadal w bankowości elektronicznej i nie mogę korzystać z bankowości
elektronicznej.
Otrzymałem od Banku mniej więcej taką wiadomość:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Uprzejmie potwierdzamy, iż w dniu XX.11.2014 r. podpisał Pan Umowę o
Bankowość Internetową w formie papierowej w oddziale naszego Banku,
mieszczącym się przy ul. NazwaUlicy w NazwaMiejscowości. Dodatkowo
chcielibyśmy poinformować, iż aby móc korzystać w pełni z nowej odsłony
Bankowości Internetowej należy ją zaakceptować za pośrednictwem Bankowości
Internetowej. W związku z tym, prosimy o jej akcept. W celu uzyskania
pomocy, prosimy o kontakt z Infolinią, pod numerem telefonu 197 97 lub z
najbliższym oddziałem naszego Banku.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
podpisała.
--
Wysłane z pola.
-
2. Data: 2015-01-27 10:33:41
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
news:ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org...
> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
> podpisała.
Ty chcesz się kopać z koniem, czy korzystać z tej ich bankowości
internetowej? Bo jak chcesz korzystać, to zaakceptuj i tyle. Oczywiście
trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez net,
a drugi raz osobiście przychodząc do banku. Jak rozumiem do któregoś z tych
kanałów Bank nie ma zaufania, a to w tej sytuacji jest silnie niepokojące.
Bo albo podejrzewają swojego pracownika, że źle sprawdził tożsamość
składajacego podpis lub wręcz ów podpis sfałszował. Albo przyznają sie, że
sposób weryfikacji klienta w ichniejszej bankowości internetowej jest
wątpliwy. Zapytałbym o to bank, bo jeśli to ten drugi przypadek, to
zalecałbym daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z niego, skoro
nawet sam Bank nie wierzy w skuteczność jego zabezpieczeń.
-
3. Data: 2015-01-27 18:14:47
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: radar <_sara_@_post_._pl_>
Ja zlewam te ich umowy bo co chwilę chcą wprowadzić na jakąś minę (np.
wysoki debet za prowizje). Czekam tylko na koniec moneyback i dostają
kopa w te kościste dupsko...
--
radar
-
4. Data: 2015-01-28 11:32:40
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: Grzexs <g...@u...pl>
>> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
>> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
>> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
>> podpisała.
No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to
zrobić.
Grzexs
-
5. Data: 2015-01-28 11:42:37
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
news:maads6$7pq$1@node2.news.atman.pl...
>>> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
>>> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
>>> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
>>> podpisała.
> No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to
> zrobić.
Co "jak wykonać"? Jak podpisać aneks do umowy?
-
6. Data: 2015-01-28 15:01:58
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: janek z pola <a...@e...pl>
Robert Tomasik wrote:
> Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> news:ma6mfj$pgv$1@speranza.aioe.org...
>
>> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
>> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
>> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
>> podpisała.
>
> Ty chcesz się kopać z koniem, czy korzystać z tej ich bankowości
> internetowej? Bo jak chcesz korzystać, to zaakceptuj i tyle. Oczywiście
Raczej kopać się z koniem. Jakby to było moje podstawowe konto, to bym je po
prostu zlikwidował w sierpniu 2014 jak podczas konserwacji im się ustaliło
na cały długi weekend ujemne saldo na moim rachunku, dzięki czemu nie mogłem
wykonać żadnej operacji kartą płatniczą.
> trochę kuriozalne jest, by klient akceptował umowę dwa razy, raz przez
> net, a drugi raz osobiście przychodząc do banku. Jak rozumiem do któregoś
> z tych kanałów Bank nie ma zaufania, a to w tej sytuacji jest silnie
> niepokojące. Bo albo podejrzewają swojego pracownika, że źle sprawdził
> tożsamość składajacego podpis lub wręcz ów podpis sfałszował. Albo
> przyznają sie, że sposób weryfikacji klienta w ichniejszej bankowości
> internetowej jest wątpliwy. Zapytałbym o to bank, bo jeśli to ten drugi
> przypadek, to zalecałbym daleko posuniętą ostrożność przy korzystaniu z
> niego, skoro nawet sam Bank nie wierzy w skuteczność jego zabezpieczeń.
Rzecz raczej w tym, że ich system informatyczny nie przewiduje możliwości
wprowadzenia informacji o zaakceptowaniu tej umowy przez bankowość
oddziałową. Po prostu nie mają na to pola na profilu klienta czy nie wiem
jak to konkretnie w GB wygląda.
Tylko że w innych firmach jest tak, że to system informatyczny służy do
realizacji celów biznesowych. W GB jest najwyraźniej odwrotnie i jeżeli
system nie ma formatki (widoku, ekranu, czy jakkolwiek) do zmiany tego typu
danych, to GB spuszcza klienta na drzewo.
Generalnie rozumiem, że nie mają w oddziałówce narzędzia w którym mogliby
kliknąć, że mam tą umowę podpisaną. Właśnie po to złożyłem reklamację do
centrali banku. W każdym banku, dla którego klient ma jakiekolwiek
znaczenie, zostałoby to po prostu skorygowane na poziomie centali i byłoby
OK. Niestety nie w GB.
--
Wysłane z pola.
-
7. Data: 2015-01-30 10:45:27
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: Grzexs <g...@u...pl>
W dniu 2015-01-28 o 11:42, Robert Tomasik pisze:
> Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
> news:maads6$7pq$1@node2.news.atman.pl...
>>>> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
>>>> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
>>>> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
>>>> podpisała.
>> No tak, próbowałem to wykonać, ale kompletnie nie mam pojęcia, jak to
>> zrobić.
>
> Co "jak wykonać"? Jak podpisać aneks do umowy?
Tak. Gdzieś tam podobno trzeba kliknąć, ale nie udało mi się znaleźć
tego miejsca.
--
Grzexs
-
8. Data: 2015-02-01 16:46:12
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
news:maaq4p$4ua$1@speranza.aioe.org...
> Robert Tomasik wrote:
>
> Generalnie rozumiem, że nie mają w oddziałówce narzędzia w którym mogliby
> kliknąć, że mam tą umowę podpisaną. Właśnie po to złożyłem reklamację do
> centrali banku. W każdym banku, dla którego klient ma jakiekolwiek
> znaczenie, zostałoby to po prostu skorygowane na poziomie centali i byłoby
> OK. Niestety nie w GB.
Podbone siupy występują w innych bankach. W Pekao SA w oddziale nie mogłem
wyłączyć płatności bezstykowych - trzeba dzwonić na "inforlinię" do obsługi
kart.
Arek
-
9. Data: 2015-02-02 08:19:50
Temat: Re: Getin Bank - dostep do bankowosci elektronicznej
Od: ls <l...@w...pl>
W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 01:35:01 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:
> (...)
> Teraz takie pytanko: czy ktoś z Was słyszał o czymś takim jak "akcept"
> podpisanej umowy. Dodam, że ten "akcept" zdaniem Getin Bank powinienem
> wykonać ja, czyli osoba która jest stroną tej umowy i która tę umowę
> podpisała.
Obawiam sie, ze mozesz miec z tym klopot.
Ten ich "akcept", to wcisniecie guzika "Akceptuj umowe", nastepnie przychodzi sms z
kodem, ktorym potwierdzasz akceptacje.
Mialem podobny problem z kontem oszczednosciowym, ktore zakladalem w systemie
transakcyjnym.
Niestety, nie udalo mi sie zaakceptowac umowy, bo guzik akceptacji nie pojawil sie w
miejscu, gdzie powinien byc :|
W efekcie, po kiku dyskusjach telefonicznych i mailowych, dalem spokoj - konto lezy
puste, bo nie da sie na niego przelac pieniedzy.
--
pozdr.
ls