  • 1. Data: 2010-01-30 00:25:14
    Temat: Getin Noble-lokaty?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jaki jest sens sprzedawania 'lepszych' lokat przez Open zamiast np. w koncie
    internetowym w dawnym czystym Getinie?
    Majac konto internetowe w Getinie nie mozna otwierac np. lokat optymalnych,
    ktore w pokretny sposob musza byc sprzedawane przez Open?
    Jakies pomysly na wyjasnienie tej sytuacji? Bank powinien popracowac nad
    ujednoliceniem oferty dla indywidualnych, bo nie bardzo rozumiem dlaczego
    nie wykorzystuje systemu transakcyjnego do przedazy ciekawych produktow.
    Kupowanie lokat przez www jest zawsze mniej funkcjonalne od zalatwiania tego
    przez system transakcyjny.

  • 2. Data: 2010-01-30 08:05:35
    Temat: Re: Getin Noble-lokaty?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Krzysztof nadaje:
    > Jaki jest sens sprzedawania 'lepszych' lokat przez Open

    Bo sprzedawanie "gorszych" jest bez sensu.

    > zamiast np. w
    > koncie internetowym w dawnym czystym Getinie?

    By ściągnąć pieniądze od tych którzy nie widzą potrzeby zakładania konta
    w Getinie. Od tych którzy widzą, Getin pieniądze już ściągnął.

  • 3. Data: 2010-01-30 08:30:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hjvu9b$7mb$1@news2.ipartners.pl

    > Kupowanie lokat przez www jest zawsze mniej funkcjonalne od zalatwiania
    tego
    > przez system transakcyjny.

    nie przesadzasz?

  • 4. Data: 2010-01-30 10:57:57
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-01-30 01:25, Krzysztof pisze:
> [...]
    > produktow. Kupowanie lokat przez www jest zawsze mniej funkcjonalne od
    > zalatwiania tego przez system transakcyjny.

    Byles kiedys w placowce Getinu?
    Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

  • 5. Data: 2010-01-30 11:33:34
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krzysztof wrote:
    > Jaki jest sens sprzedawania 'lepszych' lokat przez Open zamiast np. w
    > koncie internetowym w dawnym czystym Getinie?

    byc moze gdyby "lepsze" lokaty byly w banku to "lepszy" klient nie przyszedlby do
    open,
    a moze wlasnie o taki podzial klientow chodzi

  • 6. Data: 2010-01-30 11:47:57
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    kuba pisze:

    > Byles kiedys w placowce Getinu?
    > Zauwazyles kto stanowi 90 % klientow?

    Kurde jeszcze nie by?em, kto tam przychodzi?
    :)

  • 7. Data: 2010-01-30 11:56:42
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-01-30 12:47, Ranger pisze:

    > Kurde jeszcze nie by?em, kto tam przychodzi?
    > :)

    Wiekszosc to ludzie po 60-tce.
    I jakos dziwnie sie sklada ze bedac ostatnio w dwoch placowkach nigdzie
    nie widac wydrukowanych tabel z oprocentowaniem lokat.
    Przypadek?
    Nie sadze,bo siedzac chwilke slyszalem ze co drugi klient pytal "a co mi
    pan/i proponuje.

  • 8. Data: 2010-01-30 15:59:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kuba" <k...@k...onet.pl> wrote in message news:hk16pv$2dt$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Przypadek?
    > Nie sadze,bo siedzac chwilke slyszalem ze co drugi klient pytal "a co mi

    Tak, ale moje pytanie dotyczylo sprzedazy przez internet. Jezeli starsi
    ludzie nie uzywaja internetu, to lokaty powiedzmy 'internetowe' nie
    dotyczylyby placowek. Getin ma rozroznienie na lokaty sprzedawane przez net,
    ale sa one 'gorszego' typu niz te oferowane przez Open.

  • 9. Data: 2010-01-30 16:17:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    > "Krzysztof" news:hjvu9b$7mb$1@news2.ipartners.pl

    > tego
    >
    > nie przesadzasz?

    Mozesz ustawic sobie odnawianie lokat bez odsetek w Open?
    Wiekszosc operacji, ktore moglbys zrobic sam musisz robic przez czlowieka.
    Nie po to banki budowaly rozbudowane systemy transakcyjne, zeby np lokaty
    sprzedawac jakims 'polsrodkiem' do podgladu przez net. Jest to oczywiscie
    sposob na dotarcie do klienta, ktory nie posiada konta, ale nie ma zadnych
    przeszkod, zeby podobne produkty oferowac dla klientow internetowych,
    ktorych bank ma.
    Generalnie jak bank pozyska klienta, to chyba stara sie z tego cos wycisnac,
    jezeli ma konto dla danej osoby, to nie odsyla go w inne miejsce do
    zalozenia 'lepszych' lokat w tym samym banku. Wg mnie to bardzo pokrecona
    filozofia.
    Podobnie, pytalem sie kiedys dysponenta dlaczego Getin nie obsluguje lokat
    walutowych przez system transakcyjny? Wyszlo na to, ze bezpieczniej jest w
    placowce, tzn. jak mam to rozumiec; ze lokaty w PLN w systemie transakcyjnym
    sa mniej bezpieczne? Lepiej wole klikac w systemie np. Aliora i zakldac
    sobie lokaty walutowe niz jezdzic kazdorazowo do Getina, zeby np. zmienic
    termin lokaty. Generalnie, dziwna filozofia tego banku mnie nie dziwi
    odnosnie lokat w Open, bo widac ten typ tak ma.

  • 10. Data: 2010-01-30 16:59:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hk1m2i$159g$1@news2.ipartners.pl

    > Mozesz ustawic sobie odnawianie lokat bez odsetek w Open?
    > Wiekszosc operacji, ktore moglbys zrobic sam musisz robic przez czlowieka.

    Moge, ale tak jak napisales musze to zrobic przez jakiegos ludka a nie
    samodzielnie - przynajmniej do marca :)