  • 1. Data: 2011-07-11 12:48:19
    Temat: Getin-OL leży i kwiczy
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Orzesz, motyla noga !

    Od kilku godzin nie udaje mi się wysłać pilne przelewy !

    "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna
    Powrót na stronę główną"

    - ciągle się pojawia po zerwaniu wpisaniu treści przelewu, kórcza-nać.

  • 2. Data: 2011-07-11 13:00:10
    Temat: Re: Getin-OL leży i kwiczy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 12:48:19 +0000, Zbigniew Demidowicz napisał(a):

> [...]
    >
    > "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna Powrót na stronę główną"
    >
    > - ciągle się pojawia po zerwaniu wpisaniu treści przelewu, kórcza-nać.

    Jako konto do przelewu i w ogóle zwykły ROR to się raczej GO/OF
    specjalnie nie nadaje, według mnie.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-07-11 14:40:37