  • 1. Data: 2012-01-04 21:23:05
    Temat: Getin Online Lokata Świąteczna
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Hej,

    Czy aktualna lokata Sylwestrowa (5 miesięcy) ma takie same warunki % jak
    poprzednia 5 miesięczna Lokata Świąteczna. Mam założone kilka lokat w
    systemie i teraz nie wiem jakie były warunki a karty produktu sobie nie
    zapisałem.

    Ktoś pamięta lub wie skąd można ściągnąć kartę produktu Lokata Świąteczna.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2012-01-10 21:13:27
    Temat: Re: Getin Online Lokata Świąteczna
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    .

    > Ktoś pamięta lub wie skąd można ściągnąć kartę produktu Lokata Świąteczna.

    Mówisz (piszesz) masz :)

    http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_swiateczna.p
    df

    Pozdrawiam Ebald

  • 3. Data: 2012-01-11 08:53:24
    Temat: Re: Getin Online Lokata Świąteczna (A w IB?)
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2012-01-10 22:13, Ebald pisze:
    > .

    > Mówisz (piszesz) masz :)
    >

    > http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_swiateczna.p
    df

    > Pozdrawiam Ebald

    ... a przypomni ktoś na jaki nominalny % była zakładana Świąteczna 4M w
    IB i czy ktoś sprawdził ich "przewidywaną kwotę odsetek" czy się z tym
    zgadza i czy uwzględnia kapitalizację?

    Wniosek - zapisywać skrinszoty, karty produktu i archiwować :(, bo
    potem, to szukaj wiatru w polu.

    --
    Tnx. SQLwiel.