  • 1. Data: 2012-05-03 15:37:02
    Temat: Getin Online też oszukuje
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    W historii jest saldo 1000. Oraz jeszcze nie zaksięgowane operacje
    na kwotę 400.
    Z kolei na górze, w tej zielonej obwódce jest kwota salda 815,85 i
    dostępnych środków 415,85.
    I tu i tu różnica 400 zablokowanych środków się zgadza.

    Gdzie się jednak podziało 184,15 zł różnicy pomiędzy saldem w
    historii a informacją na zielonym tle? I żeby nie było, że nie
    odświeżyłem strony. I to kilka razy. Kilka logowań od wczoraj. Dalej
    ta sama brakująca kwota.

    To jakaś popierdółka nie bank. Zresztą co za różnica, niepotrzebnie
    się czepiam - *mniej więcej* się przecież zgadza. Jaki bank taka
    dokładność.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-05-03 17:18:16
    Temat: Re: Getin Online też oszukuje
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote on
    2012-05-03_15:37
    > Elo

    Zbynku z ograniczoną odpowiedzialnością, że tak zapytam: czemu nie
    piszesz jak przyzwoity MTA "EHLO" ?

    :)

    witrak()

  • 3. Data: 2012-05-03 17:48:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" jnu779$q2l$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Zbynku z ograniczoną odpowiedzialnością, że tak zapytam: czemu nie
    > piszesz jak przyzwoity MTA "EHLO" ?

    Może wie o tym, że słowa z H jako drugą literą, są nieprzyzwoite. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-03 18:09:10
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-05-03 15:37, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > W historii jest saldo 1000. Oraz jeszcze nie zaksięgowane operacje
    > na kwotę 400.

    Pisałem o tym 30-04-2012. Trzeba zadzwonić na infolinię i zsynchonizują
    profil. Operacje się pojawią. ALE to nie pomaga. Ja dzwoniłem 2 razy a i
    tak problem pojawia się gdy mam kolejny wpływ.

    Darek

  • 5. Data: 2012-05-07 09:40:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Darek napisał(a) :

    > Pisałem o tym 30-04-2012. Trzeba zadzwonić na infolinię i zsynchonizują
    > profil. Operacje się pojawią. ALE to nie pomaga. Ja dzwoniłem 2 razy a i
    > tak problem pojawia się gdy mam kolejny wpływ.

    Widzę, że niektóre operacje z 30 kwietnia nie pojawiły się w
    historii, ale obciążają saldo. Za to kolejne już są. Powoli zaczynam
    się w tym gubić. To mi wygląda na jakąś poważniejszą awarię. Sam
    bank nie jest w stanie się w tym połapać. Nie jest to sprawa
    jednostkowa - tak mam na kilku kontach.

    Wczoraj było arcyciekawie. Zerwane lokaty 4x4 pojawiły się w
    dostępnych środkach. Część tylko. Zdążyłem zrobić przelew
    (niewykonany do chwili obecnej) z części tej części. Potem reszta
    zniknęła. A potem pojawiła się w saldzie. Być może. Bo coś tam się
    pojawiło w kwocie dużo mniejszej niż suma zerwanych lokat. Ale skąd
    i co, to kto to tam wie. W tym banku.

    Saldo i dostępne środki zmieniają się w czasie jednej sesji jak w
    kalejdoskopie. Naliczyłem 4 razy. Do d... z takim bankiem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-05-07 11:47:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jo7u8l$mf9$...@i...gazeta.pl

[...]

    Ty, mając zaledwie kilka kont w GB, gubisz się, a chcesz,
    aby GB nie gubił się, mając setki tysięcy kont? ;)

    : Wczoraj było arcyciekawie. Zerwane lokaty 4x4 pojawiły się w
    : dostępnych środkach. Część tylko. Zdążyłem zrobić przelew
    : (niewykonany do chwili obecnej)

    Wiesz... Przyszło ochłodznie... ;)

    : z części tej części. Potem reszta
    : zniknęła.

    Trzeba było szybko lać!!!
    Czas to pieniądz!!!

[...]

    Jakbyś nie obracał tym kalejdoskopem, nie zmieniałyby się. ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=QFhe_f2w5L4

    To tu jest o kalejdoskopie?

    : [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
    : wszystkie możliwości.]

    A gdy już użyje rozumu -- zrezygnuje z usług GB? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-05-07 16:35:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
> [...]
    >
    > : Wczoraj było arcyciekawie. Zerwane lokaty 4x4 pojawiły się w
    > : dostępnych środkach. Część tylko. Zdążyłem zrobić przelew

    Dzisiaj z kolei przegrzanie serwerów. Czarne dziury w dyskach i
    ulatujące nimi bozony. Ale ad rem.
    Historia: Saldo +500zł, od tego odejmujemy 3000zł i mamy saldo... no
    zgadnijcie - pytanie bonusowe za 10 punktów... Tak jest, wygrał pan
    10 punktów... saldo mamy +4000zł. No comments.
    A że w tym zielonym polu u góry są jeszcze zupełnie inne liczby, to
    chyba nie muszę dodawać. To przecież oczywiste. W tym banku.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-05-07 18:03:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jo8mjb$1tr$...@i...gazeta.pl

[...]

    Taki bank to i ja bym lubił. :)
    Jeden z najtańszych debetów. ;)

    : A że w tym zielonym polu u góry są jeszcze zupełnie inne liczby,
    : to chyba nie muszę dodawać. To przecież oczywiste. W tym banku.

    Mnie do qrwicy doprowadzały offlajny EB...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-05-07 22:37:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) :
    > Mnie do qrwicy doprowadzały offlajny EB...

    Jak już mówimy o podnoszeniu ciśnienia, to mam to samo, ale z BGŻO -
    co za idiota stworzył w międzymordziu tyle ramek, w tym pustych?
    Zajmujących cenną przestrzeń ekranu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2012-05-07 22:51:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." jo9bq1$25q$...@i...gazeta.pl

    > Mnie do qrwicy doprowadzały offlajny EB...

    : Jak już mówimy o podnoszeniu ciśnienia, to mam to samo, ale z BGŻO -
    : co za idiota stworzył w międzymordziu tyle ramek, w tym pustych?
    : Zajmujących cenną przestrzeń ekranu.

    Ja jestem zwolennikiem surowych form. :)
    Nie obraziłbym się na bank, gdyby w interfejsie używał samych
    tylko znaków ASCII. ;) Ew. znaków ASCII i diakrytyków polskich
    w miejscu nazwisk.

    Natomiast Rajfowy interfejs doprowadza stale do qrwicy -- choćby
    nie wszędzie można spokojnie skopiować numer konta za pomocą CtrlC...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'