-
1. Data: 2012-05-08 11:41:13
Temat: Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :)
Od: "Q" <n...@s...org>
Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline
czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych:
(niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :)
Witam
W odpowiedzi na Pana wiadomość o treści "Wczoraj na koncie mialem 2010zl,
nastepnie wykonalem przelew na 1000zl a dzis zamiast miec w srodkach
dostepnych 1010zl mam jedynie 10. Taka sytuacja zdarzyla sie juz
ktorys/ktorysnasty raz. Poprawcie to szybko, bo znowu nie mam dostepu do
wlasnych pieniedzy.". Pragnę poinformować, że jest to problem natury
technicznej i dotyczy wszystkich klientów banku. Bardzo przepraszamy za
zaistniałe niedogodności oraz zapewniamy, że trwają pracę mające na celu
naprawienie usterki. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o
kontakt z infolinią pod numerem 801 777 111 lub +48 22 262 00 02 czynną w
dni powszednie w godzinach 8-22.
Z wyrazami szacunku,
Patryk S**********
Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta
-
2. Data: 2012-05-08 12:03:23
Temat: Re: Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :)
Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>
Q <n...@s...org> napisał(a):
> Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline
> czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych:
> (niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :)
To wyjaśnienie, że to awaria i że już natychmiast naprawiają wysyłają od kiedy
postały klony i oni z pewnością NIC z tym nie robią. Dopóki nie pójdą tysiące
zgłoszeń do KNF i UOKiKu to nikt z tym nic nie będzie robił, a jak widać każdy
klika w zakładki, aż się odświeży i piszemy do banku, zamiast dobrać się im do
tyłka raz a dobrze.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2012-05-08 21:01:14
Temat: Re: Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :)
Od: Darek <n...@p...maila.pl>
> To wyjaśnienie, że to awaria i że już natychmiast naprawiają wysyłają od kiedy
> postały klony i oni z pewnością NIC z tym nie robią. Dopóki nie pójdą tysiące
> zgłoszeń do KNF i UOKiKu to nikt z tym nic nie będzie robił, a jak widać każdy
> klika w zakładki, aż się odświeży i piszemy do banku, zamiast dobrać się im do
> tyłka raz a dobrze.
>
Ja już przekierowałem wpływy do innego banku.
Darek