  • 1. Data: 2010-12-17 10:42:59
    Temat: Getin bank
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    http://lemansa.wordpress.com/2010/12/17/getin-bank-%
    E2%80%93-sciema-na-swieta/

  • 2. Data: 2010-12-17 10:45:53
    Temat: Re: Getin bank
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    http://lemansa.wordpress.com/2010/12/17/getin-bank-%
    E2%80%93-sciema-na-swieta/W sumie dziwne, że w astro fusach nie sprawdził gdzie warto
    zakładać lokatę.

  • 3. Data: 2010-12-17 10:58:27
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > http://lemansa.wordpress.com/2010/12/17/getin-bank-%
    E2%80%93-sciema-na-swieta/

    To i tak dobrze, ze przyslali pismo.
    Ja zalozylem konto w Lukasie, bo kiedys mieli dobre lokaty. Oplata za konto
    0 zl. Potem lokaty sie pokonczyly, na koncie mialem jakies grosze.
    Zagladalem wiec na konto raz na pare miesiecy. Patrze kiedys, a tam mnie
    kasuja za kazdy miesiac 10 zl za prowadzenie konta. Wprowadzili oplate, ale
    oczywiscie zadnego pisma nie wyslali tylko trzeba sobie co jakis czas
    zagladac do ich tabeli prowizji i oplat, zeby o tym wiedziec. To jest
    dopiero dziadostwo.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2010-12-17 11:00:14
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Dec 17, 11:45 am, "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>
    wrote:
    >  http://lemansa.wordpress.com/2010/12/17/getin-bank-
    %E2%80%93-sciema-n...sumie dziwne, że w astro fusach nie sprawdził gdzie warto
    zakładać lokatę.

    To Getin 24, póki co nie ma przetasować w Getin Online. Ciekawe czy
    czasem pakiecik nie pójdzie do OF, bo mają wejść na giełdę. System z
    tego co widać podobne.

  • 5. Data: 2010-12-18 21:19:34
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > http://lemansa.wordpress.com/2010/12/17/getin-bank-%
    E2%80%93-sciema-na-swieta/

    Wynika z tego ze prezentem jest podniesienie limitu zwrotu za karte ;)
    obecnie za karte jest pobierane 5zl/mc jesli nie zostaly zrobione op.
    bezgot. > 300zl
    teraz beda zwracac 1zl za 100 wiec trzeba już "wydatkować" >500
    a po 30 czerwca pewnie skasuja i ten watpliwy "bonus" :]
    http://tinyurl.com/28t785c

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-12-19 08:48:08
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Nie mam konta w Getin, ale opiszę tu swoje dwa skecze bankowe z tego roku,
    kupa mięci:

    Zawsze przestrzegałem zasady, że jak wpłacam kasę to ja sam liczę kilka razy
    i wymagam przejechania na liczarce.
    Na początku 2010 wpłacałem paczkę rzędu 4k, liczyłem 3 razy w domu, raz
    przed panienką w banku i powiedziałem ile wpłacam.
    Ona przeleciała palcami pliczek banknotów, dała na liczarkę i wyszło że jest
    tam 100zł mniej.
    Okazało się, że wprowadzili nowe maszyny-sejfy, które od razu liczą,
    sprawdzają, wrzucają i nie da się ich na zawołanie otworzyć.

    Mój błąd polegał na tym, że w zaparte nie nakazałem przy mnie przeliczyć
    salda z tego pudła, tylko założyłem że jak za parę dni zrobi to jakaś
    komisja, to będzie ok.

    casus #2 opiszę później; chodzi o dokładne sprawdzanie wyciągów bankowych.

    PS.
    Jak na wyciągu (w tym online) nie ma wszystkich operacji bo tamto owamto, to
    do takiego banku nie wpłaciłbym złamanego grosza.

  • 7. Data: 2010-12-19 12:01:41
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Mój błąd polegał na tym, że w zaparte nie nakazałem przy mnie przeliczyć
    > salda z tego pudła, tylko założyłem że jak za parę dni zrobi to jakaś
    > komisja, to będzie ok.

    I było OK? Oddali kasę?

    Tak czytam o tym getinie i coraz bardziej się cieszę, że nie założyłem tam
    konta.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-12-19 21:05:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    >
    > I było OK? Oddali kasę?

    i przyznali tym samym, ze nowe drogie jak ch maszyny są do d?

    ja dałem ciała nie oni, opisałem q przestrodze.

  • 9. Data: 2010-12-20 09:25:28
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 19-12-2010 09:48, skippy pisze:
> [...]
    >
    > Mój błąd polegał na tym, że w zaparte nie nakazałem przy mnie przeliczyć
    > salda z tego pudła, tylko założyłem że jak za parę dni zrobi to jakaś

    Dawnymi czasy (obiektywnie nie tak bardzo dawnymi ale dla obecnej tu
    młodzieży prehistorycznymi) banki same zajmowały się transportem,
    przeliczaniem gotówki. W tamtych czasach przeliczenie gotówki z maszyny
    faktycznie by nastąpiło i swoją stówkę byś odzyskał. Obecnie obrotem
    gotówkowym w bankach zajmują się firmy zewnętrzne i regularnie zdarzają
    się różne cuda. Ale za to jest tanio czyli dobrze.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.