  • 1. Data: 2011-05-24 09:38:21
    Temat: Getin... reklamacja etc
    Od: FHC <r...@g...com>

    Serwus,

    Założyłem lokatę maja, ale po wizycie osobistej powiedziano mi, że
    wystarczy przelać pieniądze na rachunek techniczny z odpowiednim
    tytułem i założy się ona samoistnie. Oczywiście dla pewności po paru
    dniach zadzwoniłem czy faktycznie jest założona, na co dostałem
    odpowiedź, że jednak trzeba przyjść do placówki (?!?!). Poniosłem
    stratę, bo pieniądze leżały nieoprocentowane... Wskóram coś
    reklamacją?
    Druga sprawa... Lokaty kończą się w niedzielę, czy jest możliwość,
    żeby złożyć polecenie przelania środków w najbliższy wolny dzień z
    rachunku technicznego na rachunek, z którego pieniądze wpłynęły? Bo
    straszą mnie, że trzeba osobiście...

    Pozdrawiam,
    FHC

  • 2. Data: 2011-05-24 10:52:50
    Temat: Re: Getin... reklamacja etc
    Od: Arcykapłan Harry El <e...@h...com>

    Czy Ty też chcesz przestać odkładać najważniejsze rzeczy w swoim życiu
    na później? Jednym z największych marzeń ludzi na całym świecie jest
    uwolnienie się od nawyku odkładania wszystkiego na potem. Nieważne,
    czy pracujesz w domu, czy na etacie. Możesz nawet być osobą
    bezrobotną, a i tak prawdopodobnie kilka razy w tygodniu masz
    świadomość, że można było bardziej się zmobilizować i zrobić
    wszystko...

    http://shilo.nextore.pl/
    http://drogagrzesia.blogspot.com/