  • 1. Data: 2011-10-31 08:03:19
    Temat: GetinOnline - sypie się...
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    Witam,
    Rano chciałem zrobić parę przelewów z Getin Online. Pierwsze wewnętrzne
    poszły, dwa na zewnątrz też dało się zatwierdzić, ale przy kolejnym
    wyskoczył bład i zostałem wylogowany .
    Po zalogowaniu się, dostępne środki zmnieszyły się o podwojoną kwotę
    wykonanych przelewów. Saldo wyglada na prawidłowe.
    Odświeżanie, klikanie po różnych zakładkach, przelogowanie się (standardowe
    czynności dla GOLa) niestety nic nie zmieniają.
    Czy coś w Getinie się sypie, a może nie mają kasy i tym sposobem blokują
    wychodzące przelewy...
    Straszna porażka.
    Czy coś da się z tym zrobić, czy zostaje czekać aż się automagicznie
    naprawi?
    Pozdrawiam
    Bartnick