  • 1. Data: 2010-12-13 08:56:43
    Temat: Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Było narzekanie na Aliora, Polbank etc ale mamy kolejną parkę do kolekcji
    (jak w temacie) i powiem szczerze mogą zostać spokojnie zdecydowanymi
    liderami. Oto czym dzisiaj mnie z samego rana uraczono:

    Dostałem właśnie maila z Getininline (oto log nagłówka):

    Date: Mon, 13 Dec 2010 06:36:49 +0100
    From: Getinonline <k...@g...pl>
    To: ---
    Subject: Lokata OPEN - potwierdzenie otwarcia lokaty

    A oto treść maila:

    Witaj Bartosz,

    Informujemy, że środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie. Twoja
    lokata o parametrach:

    Nazwa lokaty: Lokata Na Start
    Nr lokaty: DGO\\10JE12A
    Nr wniosku: 2739182
    Oprocentowanie:5.64%
    Okres: 2 miesięcy
    Data założenia: 2010-10-20
    Aktualna kwota lokaty wraz z naliczonymi odsetkami: 10021.7 PLN
    została poprawnie założona.
    W załączeniu przesyłamy elektroniczne potwierdzenie założenia lokaty.
    Jeżeli chcesz możesz zamówić potwierdzenie papierowe. Zrobisz to logując
    się do systemu getinonline.pl i wybierając przycisk zamów potwierdzenie w
    szczegółach konkretnej lokaty.
    Na stronie internetowej www.getinonline.pl znajdziesz informacje na temat
    aktualnego stanu Twoich lokat. Skorzystaj z loginu i hasła otrzymanych w
    chwili złożenia wniosku.

    W razie pytań zapraszamy do kontaktu z infolinią: 801 777 111 lub (22)
    262 00 02.

    Pozdrawiamy
    Zespół getinonline.pl

    a w nim taki oto dokument PDF:

    http://img502.imageshack.us/img502/3250/goof.png

    Reasumując dostałem maila z Getinonline (nagłówek i treść) o ich
    produkcie "Lokata na start". Jednak temat maila i dołączony PDF to już
    jest Open Finanace.
    Nawet nie wiem co mam napisać jako komentarz, bo aż mi się wierzyć nie
    chce! Fakt, że dzisiaj od rana mam mega pecha - zaspałem do pracy a jak
    już dotarłem to od razy na wstępie coś pokręciłem, więc w sumie nie dziwi
    mnie też ten mail getinoonlajnowoołpenfinansowy, bo jakby nie patrzeć to
    dzisiaj 13tego.

    Ktoś jeszcze się załapał?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-12-13 09:02:45
    Temat: Re: Getinonline i OF ja tu widzę niezły burdel
    Od: xbartx <b...@h...net>

    > http://img502.imageshack.us/img502/3250/goof.png

    To jest poprawny link:

    http://img697.imageshack.us/img697/3250/goof.png

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-12-13 09:07:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    [...]

    > Ktoś jeszcze się załapał?
    No, po Tobie się nie spodziewałem, że nie przeczytasz poprzednich postów
    :)

    A ja pdfa nie otwierałem, ale potwierdzam: Mail z getinonline, pdf z of
    :)
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2010-12-13 09:24:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:07:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > No, po Tobie się nie spodziewałem, że nie przeczytasz poprzednich postów
    > :)
    >
    > A ja pdfa nie otwierałem, ale potwierdzam: Mail z getinonline, pdf z of
    > :)

    No właśnie nie odświeżyłem zanim wysłałem posta. Wychodzi na to, że
    wszyscy rano sprawdzili pocztę i się zabrali do pisania na grupę w tym
    samy czasie he he.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-12-13 09:44:42
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Ktoś jeszcze się załapał?

    U mnie dokładnie taka sama sytuacja!
    Do tego sam pdf jakiś potwornie duży, prawie 2 mega.

  • 6. Data: 2010-12-13 17:19:46
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2010-12-13 09:56, xbartx pisze:

    > Nazwa lokaty: Lokata Na Start
    > Nr lokaty: DGO\\10JE12A
    > Nr wniosku: 2739182
    > Oprocentowanie:5.64%
    > Okres: 2 miesięcy
    > Data założenia: 2010-10-20
    > Aktualna kwota lokaty wraz z naliczonymi odsetkami: 10021.7 PLN

    Na kwotę odsetek nie narzekasz tylko na logo? :)
    Też dostałem tego maila z inną kwotą odsetek, również nieprawidłową.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 7. Data: 2010-12-18 20:58:13
    Od: pawel <p...@g...com>

    A czy nie sadzisz, ze Getin i Open F to juz prawie to samo. Ta sama
    grupa kapitalowa, nawet wyglad stron getin onl. i open f rozni sie
    chyba tylko kolorem... Lokaty wlasciwie tez identyczne.
    Tylko patrzec jak bedziemy mieli Getin Finance..